تبیان، دستیار زندگی
همجنسگرایی، هجمه دشمن، تهاجم فرهنگی، فضای مجازی، گروه های تلگرامی، نمادهای همجنسگرایی، تبلیغات، رنگین کمان
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شما به چالش همجنسگرایی دعوتید!

حتما شما هم در بین گروه های تلگرامی خود عضو گروه هایی هستید که تک جنسیتی است و در این بین گاهی اعضا به چالش های مستهجنی دعوت می شوند...

هدی سادات پاک نهاد-بخش اجتماعی تبیان
همجنسگرایی

حتما شما هم در بین گروه های تلگرامی خود عضو گروه هایی هستید که تک جنسیتی است و ورود آقایان ممنوع ! و یا ورود خانم هاممنوع! است. در گروه هایی که احساس امنیت بیشتری احساس میشود و هر نوع حرف دخترانه یا پسرانه ای که دلتان بخواهد می توانید بزنید از جوک و دانستنی ها گرفته تا مدهای روز و دنیای فشن.
گاهی هم اعضا به چالش هایی از نوع به اشتراک گذاشتن عکس شخصی خود دعوت می شوند. هرکس هر عکسی را که دوست دارد از لباس ها و عطر و ادکلن و لاک های خود تا عکس های شخصی اش را به اشتراک می گذارد؛بماند که متاسفانه گاهی در این بین سرو کله برخی پیدا می شود که عکس های مستهجنی را به نمایش میگذارند و سر و صدای برخی دیگر را در گروه در می آورند که این چه عکس هایی است که میگذارید، خجالت بکشیدو...و بعد هم از گروه leftمی دهند اما در این بین هم هستند کسانی که سر شوخی را باز می کنند و به خیال اینکه فضا تک جنسیتی است هر نوع اظهار نظری را می کنند و پای پیشنهادهای عجیب و غریب هم به بحث باز می شود.

اکنون با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان جوانان به فضاهای مجازی راه های آسان تری برای این تهاجم به وجود آمده است و دشمن سعی دارد با تحت فشار قرار دادن جوانان آنها را از لحاظ جنسی در معرض فشار قرار دهد و با نمایش گذاشتن نمادهای همجنس گرایی به عادی سازی این مساله در بین جوانان بپردازد

با داغ شدن چالش و بحث و جدل ها عده ای که میخواهند از قافله عقب نمانند، تصاویری را از سایت های خارجی با محتوای همجنس گرایی  به نمایش می گذارند حال اینکه این افراد چه کسانی هستند و پشت پرده شماره های اعضای گروه خانم است یا آقا و اینکه آیا با هدفمندی این تصاویر به اشتراک گذاشته می شود یا خیر جای تامل دارد.

جای هیچ شک نیست که فطرت آدمی به گونه ای خلق شده است که به صورت ناخود آگاه به جنس مخالف تمایل دارد یعنی زن به مرد و مرد نیز به زن گرایش دارد که در اصطلاح به آن دگر جنسگرایی گفته می شود و راه شرعی و اسلامی هم برای این گرایش از جانب پروردگار به وسیله سنت نبی در نظر گرفته شده است که موجب به وجود آمدن و تداوم نسل در جهان میشود اما در این میان عده ای بنا به مشکلات جسمانی، هورمونی، و یا عاطفی به جنس مخالف گرایشی ندارند و برخلاف طبیعت خود به هم جنس شان تمایل دارند که این مساله امروز به یک مسئله بحث برانگیز در جهان تبدیل شده است و در حال ورود به تهاجم فرهنگی است. تهاجم فرهنگی همانطور که در  چیزهایی همچون ساپورت، مانتوهای جلو باز ، تی شرت های با کلمات نامناسب و ... به صورت آرام و بی صدا بدون آنکه جوانان نسبت به آن آگاه باشند در بین آنها رسوخ پیدا کرد و در حال عادی شدن است ،اکنون با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان جوانان به فضاهای مجازی راه های آسان تری برای این تهاجم به وجود آمده است و دشمن سعی دارد با تحت فشار قرار دادن جوانان آنها را از لحاظ جنسی در معرض فشار قرار دهد و با نمایش گذاشتن نمادهای همجنس گرایی به عادی سازی این مساله در بین جوانان بپردازد اما قبل از ورود به بحث نگاهی مختصر به نمادهای همجنس گرایی می اندازیم.

پرچم گروه های همجنس گرا

"همجنس گرایان دارای یک نماد مشترک برای شناساندن خود به جامعه هستند.
۲ نماد مشهور برای آن ها، مثلث صورتی و پرچمی است رنگین کمانی، مثلث صورتی توسط نازی ها درخلال جنگ جهانی دوم به عنوان نمادی برای ننگ و شرم به زندانیان همجنس گرا تعلق می گرفت، این نماد کماکان بار معنایی منفی دارد.
پرچم رنگین کمانی ، رسمی تر و عمومی تر است و هیچ بار معنایی منفی ندارد.مثلث صورتی یکی از قدیمی ترین این نمادها است که در خلال جنگ جهانی دوم برای زندانیان همجنس گرا در بازداشتگاه استفاده می شد به همین دلیل نماد مثلث صورتی توسط همجنس گرایان استفاده می شود تا هم خود را به جامعه معرفی کنند و هم یادبودی برای همجنس گرایان کشته شده در جنگ جهانی دوم باشد.
سازمانهای حمایتی همجنس گرایان به نام lambda legal و Lambda Literary Award نیز نام خود را با اقتباس از این نماد گرفته اند. در سال ۱۹۷۸ پرچ رنگین کمانی را برای جشن آزادی همجنس گرایان طراحی کرد. در بین سالهای ۱۹۷۸ و ۱۹۷۹ یک رنگ از بالای پرچم حذف شد. در بالای پرچم رنگ قرمز برای مردان و در پایین آن رنگ بنفش برای زنان است به این معنی که همجنس گرایان مرد و همجنس گرایان زن در تمام دنیا هستند. در نمونه اصلی ۸ رنگ وجود داشت و به ترتیب رنگ ها از بالا به این صورت بود.

اکنون نوبت به تبلیغ این عمل شنیع در بین کشورهای اسلامی رسیده است و موج شدید این تبلیغات در شبکه های مجازی وجود دارد که به تازگی افرادی به ظاهر مسلمان تبلیغاتی را از همجنس گرایی انجام می دهند و در زمینه تبلیغ ،یهودیان از هیچ کاری برای تبلیغات دریغ نمی کنند و با دادن سرمایه مالی و انسانی در صدد فرهنگ سازی هم جنس گرایی بر می آیند

امروزه، همجنس گرایان در جهان دارای پرچمی رسمی با رنگ های "رنگین کمان" هستند که هر رنگ در این پرچم سمبل امر خاصی است. بطور مثال رنگ قرمز نشانه زندگی، رنگ نارنجی نشانه بهبودی و سلامتی، رنگ زرد نشانه نور خورشید، رنگ سبز نشانه طبیعت، رنگ آبی نیلی نشانه نظم، هارمونی یکپارچگی و آرامش و رنگ بنفش نیز نشانه روح و روان انسان است."

عادی سازی تبلیغات همجنس گرایی

در واقع همجنس گرایی در اروپا و آمریکا به یک مساله عادی اجتماعی تبدیل شده است و  در انگلستان هم ازدواج همجنس گرایان قانونی شد و این مساله مورد استقبال احزاب  اصلی بریتانیا قرار گرفت و مدعی شدند که  قانونی شدن ازدواج افراد همجنس گرا این پیام را به جامعه می رساند که " همه ما با هم برابریم."
اما اکنون نوبت به تبلیغ این عمل شنیع در بین کشورهای اسلامی رسیده است و موج شدید این تبلیغات در شبکه های مجازی وجود دارد که به تازگی افرادی تبلیغاتی را از همجنس گرایی انجام می دهند و در زمینه تبلیغ ،یهودیان از هیچ کاری برای تبلیغات دریغ نمی کنند و با دادن سرمایه مالی و انسانی در صدد فرهنگ سازی همجنس گرایی بر می آیند. این تبلیغات تا حدی پیش رفته است که ممکن است پرچم رنگین کمان را که نماد این نا به هنجاری است در کیسه های خرید بوتیک یا چترهایی که به فروش می رسد، دیده باشید.
اما به دلیل اینکه این نماد با رنگ  رنگین کمان شباهت زیادی دارد در بین ایرانیان چیز عادی است و تنها افراد کمی در جامعه از معنای آن خبر دارند اما غرب  که از این مساله آگاهی دارد از نا آگاهی ایرانیان سوء استفاده می کند و از طریق تبلیغات و با استفاده از فضای مجازی در صدد عادی سازی نماد همجنس گرایی در بین مردم است.
فساد این عمل شنیع  تا حدی است که تمام فقهای شیعه و حتی سنی  این عمل زشت را حرام می دانند و برای حرمت آن هم به کتاب خدا استناد میکنند که تمام آنها هم در باب داستان قوم لوط است. همچنین در این زمینه روایات بسیاری  هم از ائمه معصومین(علیه السلام)وارد شده است که به برخی از آنها اشاره می کنیم...
1-امام صادق علیه السلام فرمودند: "هنگام همجنس گرایی، عرش خدا به لرزه می آید و عامل این کار در قیامت به صورت ناپاک محشور می شود و مورد غضب خدا قرار گرفته و جایگاهش دوزخ است." (وسائل الشیعه ج 14،ص 249).

2-امام صادق علیه السلام در مورد مرتکبان عمل شنیع همجنس گرایی می فرمایند:"آنها که تن به چنین کاری می دهند، بازماندگان سدوم (قوم لوط) هستند."؛ سپس اضافه فرمود: "من نمی گویم از فرزندان آنها هستند ولی از طینت آنها هستند". (الکافی، کلینی، ج5،ص 549).

3-امام رضا (ع) نیز در باب فلسفه تحریم همجنس گرایى در اسلام فرموده اند:  فلسفه تحریم مردان بر مردان و زنان بر زنان این است که این امر بر خلاف فطرت و خلقتی است که خداوند براى زن و مرد قرار داده است (که تمایل به جنس مخالف دارند) پس چنانچه مردان و زنان همجنس گرا شوند، نسل بشر قطع مى گردد و تدبیر زندگى اجتماعى به فساد مى گراید و دنیا به سمت ویرانى کشیده مى شود."

لذا بر اساس تلاش غرب مبنی بر رواج هم جنسگرایی در بین ایرانیان لازم است که به آگاه سازی مناسبی در زمینه همجنس گرایی و نقشه دشمن در ترویج آن  از طریق رسانه ها ارائه شود و امیدواریم که با برخوردهای جدی و به موقع بتوان تمام نقشه های غرب را برملا کرد و صرفا با شعار "باید با تهاجم فرهنگی مقابله کرد! "با این مساله مهم و حیاتی مقابله نکنیم...