تبیان، دستیار زندگی
داور دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال از دنیای داوری خداحافظی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قهرمانی: در 90 حرف هایم را می زنم

داور دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال از دنیای داوری خداحافظی کرد.

بخش ورزشی تبیان
محسن قهرمانی

محسن قهرمانی که پس از محرومیت جنجالی اش از این فصل دوباره در لیگ برتر شروع به قضاوت کرده بود، در پایان دیدار دیروز تراکتورسازی و استقلال که با تساوی بدون گل خاتمه یافت از دنیای داوری خداحافظی کرد. این داور پس از اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس در لیگ سیزدهم با حواشی زیادی مواجه شد که به نظر می رسد این مسئله تاثیر زیادی روی تصمیم وی داشته است. با توجه به این که محسن قهرمانی پس از پایان این دیدار از دنیای داوری خداحافظی کرد بازیکنان و اعضای 2 تیم به سمت قهرمانی رفتند و با او دست دادند تا مراسم خداحافظی اش گرم تر برگزار شود. قهرمانی در پایان این دیدار اشک می ریخت.
 محسن قهرمانی بعد از خداحافظی از دنیای قضاوت در حالی که مقابل چشمان خبرنگاران اشک می ریخت گفت: «آیا در ادوار گذشته داوری را دیدید که غریبانه خداحافظی نکند؟» وی افزود: «من برای فوتبال کشورم متاسفم و به زودی در برنامه 90 حرف هایم را خواهم زد.» به گزارش تسنیم او درباره این که آیا خداحافظی اش اجباری بوده یا نه تاکید کرد: «
هیچ اجباری در کار نبود. از اول فصل هم که در آزمایش های بدنی کمیته داوران شرکت کردم به دوستانم گفتم که نهایتا تا نیم فصل حضور خواهم داشت و بازگشتم به داوری به خاطر پسرم، دوستانم و حفظ آبرو و حیثیتم بوده است. از همه اهالی رسانه و کسانی که از من حمایت کردند، نهایت تشکر را دارم.»


منبع: فوتبال