تبیان، دستیار زندگی
مشاوره علمی درسی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشاوره علمی درسی

بخش مشاوره تبیان
مشاوره

امروزه در جامعه ای که هر روز پیشرفت در زمینه های مختلف (از پزشکی گرفته تا علوم ریاضی و علوم انسانی) به صورت  توقف ناپذیری ادامه دارد، نقش تحصیلات آن هم در بالاترین سطح امری انکار ناپذیر است. کمتر خانواده ای را می توان در کشور سراغ داشت که عضوی از آن با مقوله تحصیل در دانشگاه ها وموسسات علمی کشور در ارتباط نباشد. قطعاً، اطلاع از تمامی قوانین و آیین نامه ها و روش های صحیح مطالعه و برنامه ریزی برای یک فرد که قصد تحصیل در دانشگاه را دارد و یا مشغول تحصیل می باشد میسر نمی باشد.
بخش مشاره تحصیلی تبیان تلاش می کند تا به صورت غیر حضوری و اینترنتی پاسخگوی سوالات مختلف دانش آموزان و دانشجویان در زمینه های مختلف آموزشی از مقطع دبیرستان تا دکتری باشد.از نحوه برنامه ریزی و تهیه منابع مناسب برای هر رشته، انتخاب رشته، نحوه صحیح مطالعه  تا قوانین و آیین نامه های آموزشی نظیر قوانین مربوط به نظام وظیفه، انصراف از تحصیل، انتقالی، تغییر رشته و ..... در بخش مشاورتحصیلی تبیان قابل پیگیری می باشد.

همچنین در این بخش می توانید سوالات خود در زمینه بازار کار رشته های مختلف تحصیلی، ظرفیت پذیرش، گرایش های مختلف هر رشته و توانایی های لازم برای هر رشته را نیز مطرح فرمایید. علاوه بر موارد بالا یک بخش کاربردی و بسیار پرطرفدار مشاوره تحصیلی ارائه رتبه و درصدهای قبولی برای دانشگاه ها و رشته های مختلف دانشگاهی (کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، فنی حرفه ای و دکتری) می باشد.  یک مرکزمشاوره کامل در تمام مدت تحصیل همراه شماست.