تبیان، دستیار زندگی
سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان با سالروز رحلت رسول گرامی اسلام(ص) ویژه نامه الکترونیکی «آخرین برگ دیوان خدا» را در محیط مجازی منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویژه نامه «آخرین برگ دیوان خدا» منتشر شد

رسول اکرم (ص)

سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان با سالروز رحلت رسول گرامی اسلام(ص) ویژه نامه الکترونیکی «آخرین برگ دیوان خدا» را در محیط مجازی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بخش تاریخ و سیره معصومین(علیهم السلام) موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان این ویژه نامه را در محیط فلش و بر اساس سیره عملی حضرت رسول اکرم(ص) تهیه و منتشر کرده است.

در این ویژه نامه بخشهایی همچون « کلیپ ها، نواهنگ ها، تصاویر ویژه، پیامک های تسلیت، پنجره ملکوت، پخش زنده از مدینه منوّره، قفسه، کتابخانه تخصصی رسول خدا صلی الله علیه و آله، از لابلای متون، بانک جامع مقالات رسول خدا صلی الله علیه و آله» و مطالبی نظیر « همراه با رسول خدا در آخرین غزوه، بی تفاوت نبودن پیامبر اسلام نسبت به امت، محبّت با چه کسی؟! شدّت با چه کسی؟!، «ایمان کهنه» و «ایمان نو» به خاتم پیامبران، بهترین دوست را از زبان بهترین پیامبر بشناس، پیامبر رحمت فرماندهی بی نظیر در میدان نبرد، عصاره ی همه خوبیهاى عالَم» تهیه و منتشر شده که به بررسی سبک زندگی نبوی(ص) می پردازد.

مطالب این ویژه نامه توسط ابوالفضل صالح صدر برای بخش تاریخ و سیره معصومین(ع) موسسه تبیان تهیه شده و طراحی آن بر عهده فرحناز قمصری بوده است.

پیش از این نیز ویژه نامه هایی همچون « روز یتیمی امت، غمنامه ی صبر و رحمت، هجرت خورشید، غروب حضرت آفتاب، کوچ آفتاب، داغ جانگداز» به مناسبت سالروز رحلت رسول گرامی اسلام(ص) و توسط همین بخش در محیط مجازی منتشر شده بود.

علاقه مندان می توانند برای بازخوانی این ویژه نامه در بخش تاریخ و سیره معصومین(علیهم السلام) مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی