تبیان، دستیار زندگی
آنچه فراروی شماست تلاوت شاخص و تاثیرگذار زنده یاد استاد ابوالفضل علامی، محقق، قاری پیشکسوت و داور بین المللی قرآن کریم است که در سال 1361 در محضر حضرت امام راحل(رحمه الله علیه) اجرا گردیده است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تلاوت قاری پیشکسوت در محضر امام (ره) + فیلم

آنچه فراروی شماست تلاوت شاخص و تاثیرگذار زنده یاد استاد ابوالفضل علامی، محقق، قاری پیشکسوت و داور بین المللی قرآن کریم است که در سال 1361 در محضر حضرت امام راحل(رحمه الله علیه) اجرا گردیده است.

شکوری_شبکه تخصصی قرآن تبیان

ابوالفضل علامی

این روزها جامعه قرآنی کشور، در سوگ معلمی فرزانه ای نشسته است که 3دهه از عمر پربار خود را خالصانه در راه خدمت به ساحت شریف قرآن کریم و ترویج فرهنگ و معارف زلال این کتاب آسمانی سپری کرد. استاد «ابوالفضل علامی» قاری پیشکسوت، داور بین المللی، مولف، محقق و معلم نام آور قرآنی، تا واپسین ساعات پربرکت زندگی خویش، دست از فعالیت های قرآنی و تعلیم و تربیت جوانان علاقمند به کتاب وحی فرونگذاشت تا اینکه روح عزیزش در شامگاه شانزدهم آذر، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، درست در هنگامی که وی آماده برگزاری جلسه سنتی قرائت قرآن بود، به ملکوت اعلی پرکشید. شبکه تخصصی قرآن تبیان، این ضایعه دردناک را به خاندان مکرم این استاد فقید و جامعه قرآنی کشور تسلیت گفته و غفران الهی را برای روح بلند آن مرحوم مسالت می کند.

گفتنی است در سال 1361 تعداد 72 نفر از قاریان و حافظان قرآن به نیت شهدای هفتم تیر به حج تمتع اعزام شدند. قبل از اعزام به خواست و اصرار این افراد دیداری با امام راحل ترتیب داده شد. به قرعه سه تن از قاریان برای تلاوت در محضر امام خمینی(ره) انتخاب شدند که یکی از این قاریان، مرحوم استاد ابوالفضل علامی بود که آیاتی از سوره توبه را تلاوت کردند.

هم اینک می توانید این تلاوت شاخص و تاثیرگذار را از اینجا دریافت کنید