تبیان، دستیار زندگی
به رغم شایعاتی که درباره وخامت حال فریدون قنبری منتشر شده ، حال او رو به بهبودی است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین وضعیت از حمله کشتی گیر کرمانشاهی

به رغم شایعاتی که درباره وخامت حال فریدون قنبری منتشر شده ، حال او رو به بهبودی است

بخش ورزشی تبیان
حمله کشتی گیر کرمانشاهی

درحالی که کرمانشاه شایعه شده بود فریدون قنبری ، قهرمان پیشین کشتی آسیا که روز گذشته در شهرستان صحنه ترور شد ، کشته شده است ، نزدیکان به این قهرمان سابق کشتی این خبر را تکذیب کردند. قنبری که دوران قهرمانی اش به دلیل درگیری هایی که با مسئولان و مربیان وقت تیم ملی اتفاق افتاد ، خیلی طولانی نشد ، روز گذشته با حمله افراد مسلح به خودروی شخصی اش  روبرو شد . شلیک حداقل 7 گلوله ، او را راهی بیمارستان کرد .
 او که به شدت آسیب دیده بود ، امروز توسط پزشکان جراحی شد و بعد از عمل به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.  قنبری بعد از این عمل های سخت برای بیرون آوردن گلوله ها ، شرایطی پایدار دارد و خطر جانی تهدیدش نمی کند.
فریدون قنبری قهرمانی در رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان آسیا و امیدهای جهان را در کارنامه دارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان کرمانشاه در مورد علت وقوع این حادثه، گفت: گویا در پی یک درگیری که فریدون قنبری در گذشته با برخی از افراد داشته ظهر امروز با حمله افراد مسلح در خیابان رستمی شهر صحنه روبرو شده است.
پورنظری در مورد فرد یا افراد درگیر در این درگیری مسلحانه گفت: تیمی از مرکز استان برای بررسی حادثه به شهر صحنه اعزام شده است که به دنبال دستگیری تیرانداز یا تیراندازان سرنخ های به دست آمده است.


منبع : خبرانلاین