تبیان، دستیار زندگی
شماره ی 151 ماهنامه فرهنگی، اجتماعی ، سیاسی با انتشارمطالب گوناگون در مورد شهیدان انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و با چاپ تصویری از اربعین حسینی و فرصتی که در این سفر در اختیار شیعیان است منتشر شده است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از اربعین تا سوریه ؛ شماره جدید فکه

شماره ی 151 ماهنامه فرهنگی، اجتماعی ، سیاسی  با انتشارمطالب گوناگون در مورد شهیدان انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و با چاپ تصویری از اربعین حسینی و فرصتی که در این سفر در اختیار شیعیان است منتشر شده است.

بخش فرهنگ و پایداری تبیان
اربعین


فکه مجله ای است که چند صباحی است توانسته است با مطالب متنوع و جالب خود مخاطبان خاصی را در حوزه پایداری پیدا کند. این نشریه، مجله ای مستقل است که قصد دارد گامی موثر در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و نهضت جهانی اسلام بردارد.
"نوبت به نوبت" نام مطلبی است که نشریه فکه با آن به استقبال شماره جدید خود رفته است و تشییع بی شمار شهدای ایران در ماه های گذشته به خصوص  محرم و صفررا یادآور هشت سال جنگ تحمیلی دانسته است. اتفاقات سوریه را جنگی بین حق و باطل که این روزها دیگر مرز و نژاد در آن بی معنی است مطرح کرده است .
فکه در این شماره با مطلبی با عنوان "اربعین حسینی ؛ حجی که از ما دریغ شده" به فرصت شیعیان در پیاده روی اربعین اشاره کرده است و آن را فرصتی برای اتحاد شیعیان جهان می داند.
وصایای شهدا ، گفتگو با خانواده شهدا ، خاطرات شنیدنی اسرا، معرفی کتاب های مربوط به شهدا و مطالب متنوع دیگر از جمله مطالب خواندنی شماره جدید فکه است.