تبیان، دستیار زندگی
باشگاه ام صلال از 2 بازیکن خود رضایت ندارد که یکی از آن ها کاپیتان تیم ملی کشورمان است و این احتمال می رود که او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی این تیم را ترک کند. تیم ام صلال قطر که اکنون با گذشت 11 هفته از لیگ ستارگان با 18 امتیاز در رده ششم قرار دا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احتمال بازگشت کاپیتان به لیگ ایران

باشگاه ام صلال از 2 بازیکن خود رضایت ندارد که یکی از آن ها کاپیتان تیم ملی کشورمان است و این احتمال می رود که او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی این تیم را ترک کند. تیم ام صلال قطر که اکنون با گذشت 11 هفته از لیگ ستارگان با 18 امتیاز در رده ششم قرار دارد، با وجود این که بازیکنان جدیدی را در این فصل از جمله آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی کشورمان و جرمی گرفته اما تا کنون به نتایج مورد نظرش دست نیافته است.

بخش ورزشی تبیان
تیموریان

الوطن، یکی از روزنامه های قطری نوشته در لیستی که کادر فنی ام صلال تهیه کرده، نام برخی بازیکنان در لیست مازاد به چشم می خورد و نام آندو هم در این لیست هست، زیرا کادر فنی از عملکرد خط میانی راضی نیست. البته مدیربرنامه های تیموریان سریعا به این خبر الوطن واکنش نشان داد و جدایی آندو را تکذیب کرد.
سرژیک تیموریان در خصوص مطالبی که برخی از رسانه های قطری درباره نارضایتی سرمربی تیم ام صلال از کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و جدایی وی از این تیم در نیم فصل منتشر کرده اند، به تسنیم گفت: «این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. آندو تا پایان فصل با باشگاه ام صلال قرارداد دارد و قصد جدایی از این تیم را ندارد.» مدیربرنامه و برادر تیموریان تاکید کرد: «در حال حاضر آندو 3 پیشنهاد از تیم های قطری برای فصل آینده دارد.»
با وجود تکذیب جدایی آندو از ام اصلال، گویا احتمال فسخ قرارداد این بازیکن و باشگاه قطری زیاد است و دلیل اصلی آن هم افت محسوس هافبک ایرانی ام صلال است. واقعیت این است که آندو در چند ماه اخیر از شرایط آرمانی فاصله داشته، به طوری که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هم با وجود اعتقاد و علاقه زیادش به آندو، او را در چند بازی نیمکت نشین کرده که بازی با عمان نمونه بارز آن است. با توجه به افت آندو در تیم ملی و تیم باشگاهی اش، بعید نیست قطری ها که سرمایه گذاری زیادی در لیگشان کرده اند، سراغ بازیکن آماده تری بروند. گفتنی است تیموریان با قراردادی به مبلغ یک میلیون و 200 هزار دلار به ام صلال پیوسته و یکی از گران ترین بازیکنان این تیم قطری است.
بلافاصله بعد از انتشار احتمال جدایی آندو از تیمش، خبرگزاری کاپ گزارش داد تیم های استقلال و تراکتورسازی برای جذب آندرانیک تیموریان در نیم فصل دوم لیگ ایران به تکاپو افتاده اند.


منبع : تسنیم