تبیان، دستیار زندگی
یک هنرمند تعدادی از تابلوهای آبستره اش را در قالب یک نمایشگاه انفرادی به نمایش می گذارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه «رنگی منتظر ضیافت نگاه توست»

یک هنرمند تعدادی از تابلوهای آبستره اش را در قالب یک نمایشگاه انفرادی به نمایش می گذارد.

بخش هنری تبیان
تابلو

سوسن شریفی به بهانه برپایی نخستین نمایشگاه انفرادی خود، گفت: در این نمایشگاه 20 تابلوی آبستره به نمایش گذاشته می شوند که بیشتر آن ها با تکنیک اکریلیک کار شده اند و تعدادی دیگر رنگ روغن و میکس مدیا هستند.
او به سابقه فعالیت هنری خود اشاره کرد و گفت: حدود 20 سال است که فعالیت هنری دارم و در چند نمایشگاه گروهی شرکت کرده ام. این نمایشگاه نخستین نمایشگاه انفرادی من به شمار می رود.
این هنرمند افزود: اعتقاد دارم هنرمند باید خیلی رشد کند و به تکامل برسد تا آنچه عرضه می کند، برای مخاطب حرفی داشته باشد. برای خود من این گونه است که آثارم ابتدا باید روح خودم را راضی کنند و بعد، آن ها را برای نمایش عمومی عرضه کنم تا مخاطبان هم از دیدن آن ها احساس رضایت کنند.
شریفی درباره ی سبک کاری اش نیز گفت: پیش از این، فیگور و طبیعت بی جان نیز کار کرده ام، اما آبستره سبک اصلی و مورد علاقه ام است. این سبک بیان می کند که در دنیای امروز و با مشکلاتی که داریم نمی توانیم یکدیگر را درک کنیم و زیباترین واسطه ی دنیا، یعنی هنر می توان به دادمان برسد و کمک کند که یکدیگر را بهتر درک کنیم و بفهمیم.
او ادامه داد: برای آثارم عنوان نگذاشته ام تا مخاطب با برداشت و نگاه خودش با آن ها ارتباط بگیرد. البته برای نمایشگاه عنوان «رنگی منتظر ضیافت نگاه توست» انتخاب شده است.
این نمایشگاه از 13 تا 18 آذرماه (به جز شنبه ها) از ساعت 16 تا 20 در نگارخانه «نقش جهان» به نشانی نیاوران، میدان یاسر به سمت تجریش، کوچه همایون فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی 2، شماره 9 میزبان علاقه مندان به هنر نقاشی است.


منبع:ایسنا