تبیان، دستیار زندگی
ایم امیر قلعه‌نوعی سرمربی تیم ملی كشورمان در مورد قرعه‌كشی رقابت‌های جام ملت‌های 2007 آسیا گفت: به نظر من ما در گروه خوبی قرار گرفتیم و شرایط برای صعود به مراحل بالاتر را دارا هستیم. واقعیت این است كه اگر بخواهیم به ق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه‌نوعی: در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم


امیر قلعه‌نوعی سرمربی تیم ملی كشورمان در مورد قرعه‌كشی رقابت‌های جام ملت‌های 2007 آسیا گفت: به نظر من ما در گروه خوبی قرار گرفتیم و شرایط برای صعود به مراحل بالاتر را دارا هستیم. واقعیت این است كه اگر بخواهیم به قهرمانی در جام ملت‌ها فكر كنیم نباید برایمان فرق داشته باشد كه با چه تیم‌هایی همگروه می‌شویم، اما با این حال معتقدم انجام بازی‌های ایران در مالزی كه یك كشور مسلمان است، از شانس‌های تیم ملی به حساب می‌آید و باید آن را به فال نیك گرفت.

قلعه‌نوعی در مورد برنامه‌های آتی تیم ملی گفت: حالا با توجه به اینكه حریفان خود را در این مرحله شناخته‌ایم، برای بررسی وضعیت آنها اقدام كرده و برنامه بازی‌های تداركاتی خود را بر اساس شناخت حاصل از این بررسی‌ها طراحی می‌كنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان درباره این مساله كه حضور در گروه سوم یعنی عدم رویارویی با تیم‌های عربی، خاطرنشان كرد: باز هم تكرار می‌كنم كه برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا فرقی نمی‌كند با چه تیم‌هایی همگروه شویم و در واقع باید پتانسیل غلبه بر تمام حریفان را در خود ایجاد كنیم.