تبیان، دستیار زندگی
برانکو ایوانکوویچ اگر حمایت هواداران پرسپولیس را پشت سر خود نمی دید، هرگز نمی توانست تا به حال روی نیمکت سرخپوشان دوام بیاورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

6 بازی 4 باخت ؛ 6 بازی 4 برد برای برانکو

برانکو ایوانکوویچ اگر حمایت هواداران پرسپولیس را پشت سر خود نمی دید، هرگز نمی توانست تا به حال روی نیمکت سرخپوشان دوام بیاورد.

بخش ورزشی تبیان
برانکو

این مربی كاركشته، آخرین بازی فصل قبل را برد و با شكست دادن استقلال توانست وارد قلب و روح هواداران پرسپولیس شود. آنها نیز پای این مربی و نتایجی كه به دست می آورد، ایستادند تا بالاخره بیلان برانكو از منفی به مثبت تغییر پیدا كند، آن هم با وجود تمام اشتباهات داوری و نامهربانی هایی كه اطراف پرسپولیس می دیدیم. حالا دیگر بیلان آقای سرمربی مثبت شده است. پرسپولیس در 6 بازی ابتدای فصل یك تساوی، 4 شكست و یك برد به دست آورده بود. یعنی 4 امتیاز از مجموع 18 امتیاز ممكن كه اگر كمی به سرخپوشان حق بدهیم، شكست برابر سایپا، ذوب آهن و سپاهان به خاطر اشتباهات داوری رقم خورد.
حالا كه به هفته دوازدهم رسیده ایم، می توانیم نیمه دوم عملكرد این مربی را نیز با نیمه اول و با 6 بازی ابتدایی مقایسه كنیم. حالا برانكو در نیمه دوم عملكردش در پرسپولیس توانسته 4 برد و 2 تساوی را به دست بیاورد. این یعنی پرسپولیس با حضور برانكو زیر و رو شده است؛ تیمی كاملاً دگرگون از گذشته اش. حالا هواداران پرسپولیس بیشتر و بهتر باید قدر این مربی را بدانند.
پرسپولیس از 12 بازی خود مقابل فولاد، تراكتورسازی، ملوان بندرانزلی، سیاه جامگان و استقلال اهواز به برتری رسیده و مقابل پدیده مشهد، صبای قم و استقلال تهران نیز متوقف شده است. استقلال خوزستان، سپاهان اصفهان، ذوب آهن و سایپا نیز 4 شكست سرخپوشان را رقم زدند. با این حال، روند حركتی پرسپولیس به نوعی است كه می توان به این تیم امیدوار بود و آینده روشنی را برایش تصور كرد. برانكو نشان داده با تیم بی ستاره ای كه بسته، می تواند كارهای بزرگی انجام دهد. بنشینیم و ببینیم در ادامه لیگ چه اتفاقاتی قرار است برای پرسپولیس بیفتد.


منبع: خبر اسپرت