تبیان، دستیار زندگی
مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و نروژ برای برگزاری دیدار دوستانه بین تیم ملی 2 کشور مذاکراتی را به زودی انجام خواهند داد. طبق اعلام علی کفاشیان فدراسیون های فوتبال 2 کشور مقدونیه و نروژ برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران اعلام آمادگی کرده اند و در صورت نه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران - نروژ با نظر کی روش

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و نروژ برای برگزاری دیدار دوستانه بین تیم ملی 2 کشور مذاکراتی را به زودی انجام خواهند داد.

بخش ورزشی تبیان
تیم ملی فوتبال ، ایران

طبق اعلام علی کفاشیان فدراسیون های فوتبال 2 کشور مقدونیه و نروژ برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران اعلام آمادگی کرده اند و در صورت نهایی شدن توافقات، دیدار دوستانه با تیم ملی این 2 کشور برگزار خواهد شد. از همین رو دبیرکل فدراسیون فوتبال نروژ قرار است سفری به ایران داشته باشد تا در خصوص برگزاری این دیدار دوستانه با علی کفاشیان و علیرضا اسدی مذاکره کند.
با توجه به خالی بودن برنامه تیم ملی در خرداد ماه 95 برای برگزاری دیدار دوستانه این احتمال وجود دارد که توافقاتی بین فدراسیون ایران و نروژ برای برگزاری بازی دوستانه در این زمان صورت بگیرد؛ ضمن این که هنوز پیشنهادی برای برگزاری این دیدار دوستانه در ایران یا نروژ صورت نگرفته و در خصوص این مسئله نیز قرار است مسئولان فدراسیون 2 کشور در جلسه ای که پیش روست، توافق کنند.
البته این مسئله به نظر کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی نروژ هم بستگی دارد و آن ها باید نظر نهایی را در این خصوص بدهند. ابتدا قطعی شدن این بازی اهمیت زیادی دارد و سپس در صورتی که کی روش بخواهد تیمش را در خردادماه در تهران تمرین بدهد، این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در غیر این صورت اسلو (پایتخت نروژ) یا کشور دیگری میزبان دیدار دوستانه ایران و نروژ خواهد بود. اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان از اول خرداد ماه 95 آغاز خواهد شد و تیم ملی می تواند در تاریخ 13 و 18 خردادماه 2 دیدار دوستانه برگزار کند.


منبع : فدراسیون