تبیان، دستیار زندگی
مسابقه کتاب خوانی «دختران آفتاب» با همکاری موسسه طنین یاس و سازمان بسیج جامعه زنان کشور برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه کتاب خوانی «دختران آفتاب»

مسابقه کتاب خوانی «دختران آفتاب» با همکاری موسسه طنین یاس و سازمان بسیج جامعه زنان کشور برگزار می شود.

بخش کتاب و کتابخوانی تبیان
دختران افتاب

به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، موسسه طنین یاس به مناسبت هفته کتاب با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان کشور و انتشارات سروش مسابقه بزرگ کتاب خوانی «دختران آفتاب» را برگزار می کند.
کتاب «دختران آفتاب» اثر امیرحسین بانکی، بهزاد دانشگر و محمدرضا رضایتمند با استفاده از سبک داستان مقاله به بررسی و نقد و رد و اثبات مؤلفه ها و مباحث و شبهات حوزه زن و خانواده و جامعه می پردازد، این کتاب از معدود کتاب های غیر دفاع مقدسی است که مقام معظم رهبری بر آن تقریظ نوشته اند.

کتاب «دختران آفتاب» اثر امیرحسین بانکی، بهزاد دانشگر و محمدرضا رضایتمند با استفاده از سبک داستان مقاله به بررسی و نقد و رد و اثبات مؤلفه ها و مباحث و شبهات حوزه زن و خانواده و جامعه می پردازد، این کتاب از معدود کتاب های غیر دفاع مقدسی است که مقام معظم رهبری بر آن تقریظ نوشته اند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در تقریظی که در نیمه خرداد سال ۱۳۸۷ درباره این کتاب نوشتند و اخیرا رونمایی شد، آورده اند: «پس از نزدیک سه سال توانستم در این روزها- ایام شهادت حضرت زهرا )سلام الله علیها) - این کتاب را بخوانم. در میان کتاب های داستانی که هدفش طرح مسائل فکری است، این بهترین کتاب از نویسنده ای ایرانی است. طرح کلی داستان و درون مایه های داستانی آن خوب و شیرین است. حرف ها هم قوی و منطقی است. اتفاقاً پیش از این، کتابِ: ... را خوانده ام. آن قوی تر است. ولی با توجه به برخی ملاحظات (عمدتا بهره برداری نکردن از عامل جنسی در کتاب حاضر) در این کتاب، هنر بیشتری به کار رفته است. باید ترویج شود. تنها نقطه ضعف آن ذکر مشخصات استادِ فاطمه است در فصل آخر کتاب».

مسابقه کتاب و کتاب خوانی دختران آفتاب با اهداء جوایز به ۵۰ نفر از برگزیدگان، از ۱۰ آذر به مدت ۲۰ روز به صورت آنلاین در سایت طنین یاس برگزار می شود.
علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به سایت طنین یاس به نشانی TANINEYAS.IR مراجعه و به سوالات پاسخ دهند. در پایان مهلت مقرر و همزمان با ۹ دی، اسامی برندگان اعلام خواهد شد و به برگزیدگان به ترتیب: سه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مبلغ ده میلیون ریال، ۱۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ده ها جایزه نقدی اهدا خواهد شد.


منبع: مهر