تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران گفت: هزینه در روابط عمومی یک سرمایه است و همه مدیران و روابط عمومی ها باید به این باور برسند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هزینه در روابط عمومی یک سرمایه است


احمد مظفری

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران گفت: هزینه در روابط عمومی یک سرمایه است و همه مدیران و روابط عمومی ها باید به این باور برسند.

به گزارش  روابط عمومی،احمد مظفری روز یکشنبه در همایش مدیران و رئیسان روابط عمومی های دستگاهای اجرایی استان در سالن اجتماعات شرکت ایران خودروی مازندران در شهرک صنعتی رجه در بابل بیان داشت: این همایش با محوریت صنعت، کار با رسانه ، ارتباطات بحران، اشتغال به امور اجتماعی و ارتباط با کارکنان برگزار شده است.
وی افزود: دوره روابط عمومی یکسویه و تبلیغاتی تمام شده است و امروز باید ارتباط دوسویه را در دستور کار خود قرار دهیم.
وی گفت: اگر ایران خودروی مازندران بتواند مشتری مداری را در دستور کار خود قرار دهد بدون تردید موفقیت آن دو چندان می شود.
وی افزود: نهادنیه کردن فرهنگ مشتری مداری به واسطه ابتکارات و خلاقیت روابط عمومی، تعامل سازنده با رسانه ها و ارائه خدمات مطلوب فراهم می شود.
وی بیان داشت: روابط عمومی ها باید در شبکه های اجتماعی فعال باشند و با درکی بالا ، فکری زیبا و استراتژی روشن مسیر تکاملی خود را طی کنند.
وی اضافه کرد: هر جا انحصار باشد مشتری مداری و روابط عمومی کارآمد نخواهیم داشت و همه باید به این اصل اعتقاد داشته باشیم.
وی گفت: در سفر اخیر رئیس جمهوری به مازندران 70 هزار تماس با سامانه 111 صورت گرفت که اغلب آنها در خصوص اشتغال و دریافت تسهیلات بوده است که اگر بتوانیم با رفع موانع تولید به خصوص شرکت های مهمی همانند ایران خودرو را برطرف کنیم جوانان زیادی در این راستا می توانند مشغول به فعالیت شوند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران اظهارداشت: در حقیقت تنها راه برون رفت از مشکلات اشتغال ، توجه و حمایت از تولید کنندگان داخلی است.

تنظیم: هومن بهلولی