تبیان، دستیار زندگی
یان آیت الله دری نجف آبادی ، دادستان کل کشور ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو خبرگان رهبری ، روز یکشنبه مورخ 26/9/1385 از ساعت 12 لغایت 14 میهمان تبیان بودند. از آنجایی که زمان ورود ایشان به موسسه با زمان اذان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید دادستان کل کشور از موسسه تبیان


آیت الله دری نجف آبادی ، دادستان کل کشور ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو خبرگان رهبری ، روز یکشنبه مورخ 26/9/1385 از ساعت 12 لغایت 14 میهمان تبیان بودند.

از آنجایی که زمان ورود ایشان به موسسه با زمان اذان ظهر مصادف بود ، آیت الله دری نجف آبادی با حضور در نمازخانه تبیان به اقامه نماز پرداختند و در جمعی صمیمی با همکارانمان به اقامه نماز جماعت پرداختند.

سپس ایشان مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی ریاست سازمان تبلیغات، دکتر طالب پور مدیر عامل و آقایان لاجوردی و مجردی از اعضاء هییت مدیره موسسه و تنی چند از معاونین و مدیران تبیان قرار گرفتند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خاموشی ضمن معرفی اعضاء هئیت مدیره و مدیران تبیان به تشریح کلی و چگونگی موسسه تبیان و تاسیس آن و رسالت آن پرداخت و سپس دکتر طالب پور ، به بیان فعالیت های موسسه پرداخته و ایشان را در جریان فعالیت های آن قرار دادند و زمینه همکاری های متقابل را بررسی نمودند.

سپس آیت الله دری نجف آبادی ضمن خشنودی از حضور در موسسه تبیان ، بر ضرورت توجه به موضوع مخاطب شناسی و طبقه بندی کاربران یادآور شدند و گفتند : باید با درك فرمان و زبان مخاطب ، ساز و كار مناسبی برای تعامل فراهم گردد و نه به صورت سیال و سرگردان ، كه هدایت شده و هدفمند تعاملات در این عرصه مدیریت شود .

همچنین دادستان کل کشور نما آهنگ های تهیه شده توسط روابط عمومی موسسه را نیز مشاهده نمود.

در ادامه ایشان به بازدید از قسمت های مختلف موسسه از جمله معاونت اطلاع رسانی پرداخته و با حضور در بخشهای مختلف آن از نزدیک با فعالیت های آن معاونت آشنا شد.

سپس با حضور در مدرسه اینترنتی تبیان تلاش موسسه را در گسترش آموزش مجازی را ستود.

دادستان کل کشور همچنین به بازدید از معاونت اینترنت و شبکه پرداخته و با توضیحات مسوولین این معاونت با فعالیت های این معاونت از قبیل طرح مساجد ، پروژه IDC و شبکه اینترانت ملی تبیان آشنا شد.

آیت الله دری نجف آبادی در بازدید از معاونت مالتی مدیای موسسه در جریان تولیدات نرم افزاری تبیان و نحوه تولید آن ها نیز قرار گرفتند.

دادستان کل کشور همچنین در این بازدید رسالت سایت ها و مؤسسات فرهنگی بر پایه اندیشه دینی را تعالی معنوی و ارتقاء علمی مخاطبین دانستند و افزودند: نباید صرفاً به مبادله اطلاعات بسنده كرد بلكه ارتقاء بینش و تعمیق بصیرت و معرفت مخاطبین و اهتمام در تأثیر معنوی و تربیت دینی ، از جمله سر فصلهای فرا روی مؤسسات فرهنگی و سایتهای اینترنتی مذهبی است و لذا برای توفیق در این امر مهم باید از نیروهای توانمند و خود ساخته و فرهیخته بهره برد و با روز آمدی و خردورزی خود را برای پاسخگویی حكیمانه به شبهات و ابهاماتی كه در بُرد اذهان جای می گیرد تجهیز كرد.

عضو مجمع تشخیص در قسمتی دیگر از اظهاراتش ضمن اینکه فضای پرسنلی و محیطی موسسه تبیان را معنوی توصیف کرد ، اظهار داشت : در کشور و مملکت امام زمان بیشتر از این انتظار می رود و خلاء امور فرهنگی بسیار است که الحمد الله موسسه تبیان و سایت به این مقوله و خلاء فرهنگی اشراف پیدا کرده و گام های خوبی در این راستا و پوشش آن برداشته است که از آن جمله می توان به بزرگنمایی و پوشش محتوایی مناسبت های مهم ، مذهبی و ملی در سایت اشاره کرد.

در پایان این بازدید آیت الله دری نجف آبادی ضمن خرسندی و تمجید از فعالیت های تبیان با گرفتن عکس یادگاری موسسه تبیان را ترک کرد.

روابط عمومی موسسه تبیان