تبیان، دستیار زندگی
ال؛ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان انزلی از هفته‌ی سیزدهم لیگ برتر با تساوی صفر بر صفر پایان یافت. پرسپولیس با این تساوی صاحب 22 امتیاز شد وهمچنان در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند. اما، فولاد خوزستان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج هفته‌ی سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛


دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان انزلی از هفته‌ی سیزدهم لیگ برتر با تساوی صفر بر صفر پایان یافت.

پرسپولیس با این تساوی صاحب 22 امتیاز شد وهمچنان در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند.

اما، فولاد خوزستان نیز كه تا دقایق پایانی بازی با گل عادل كلاه كج یك بر صفر از برق شیراز پیش بود در نهایت با دو گل شهرام گودرزی نتیجه را به حریف خود واگذار كرد.

فجر سپاسی شیراز نیز در ورزشگاه حافظیه‌ی این شهر با نتیجه‌ی یك بر یك مقابل سپاهان متوقف شد. برای فجر سپاسی فرجی از روی نقطه‌ی پنالتی گلزنی كرد و تك گل سپاهان را محسن بنگر به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این هفته و در ورزشگاه سلیمی‌كیا كرمان، تیم فوتبال مس با گل‌های علی مولایی، ابراهیم تقی‌پور و آدریانو آلوز در مقابل تك گل استقلال اهواز به پیروزی رسید. این در حالی بود كه استقلال اهواز در نیمه‌ی دوم این دیدار با اخراج علی بداوی ده نفره بازی می‌كرد.

مس با این پیروزی صاحب 20 امتیاز شد و به رده‌ی چهارم جدول صعود كرد. استقلال اهواز نیز با 15 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

سایپا نیز در آخرین بازی از هفته سیزدهم در برابر پاس صف آرایی کرد که موفق شد در ادامه روند پیروزی های خود پاس را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا خود را به تنهایی در صدر جدول ببیند.