تبیان، دستیار زندگی
ان پیشانی بند دونده رشته 400 متر زنان کشورمان در بازی های آسیایی دوحه قطر، مورد توجه خبرنگاران و عکاسان مستقر در ورزشگاه قرار گرفت. "مریم طوسی" که با پیشانی بند "یا فاطمه الزهرا" و با شلوار و بلوز ورزشی بلند در رقابت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجاب دختر ایرانی مورد توجه خبرنگاران


پیشانی بند دونده رشته 400 متر زنان کشورمان در بازی های آسیایی دوحه قطر، مورد توجه خبرنگاران و عکاسان مستقر در ورزشگاه قرار گرفت.

"مریم طوسی" که با پیشانی بند "یا فاطمه الزهرا" و با شلوار و بلوز ورزشی بلند در رقابت ها شرکت کرده بود، توجه عکاسان را به خود جلب کرده بود. به طوری که حتی بعد از گذر نفر اول از خط پایان، آن ها هنوز مشغول گرفتن عکس از ورزشکار ایرانی بودند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران شبکه های تلویزیونی قطر در مورد اینکه با این پوشش چه احساسی دارد گفت: فعلا از کسب مقام چهارم ناراحتم و قصد پاسخگویی به سوال شما را ندارم.

گفتنی است یکی دیگر از دونده های زن در بازی های آسیایی قطر نیز که عضو تیم ملی بحرین است و با حجاب کامل در رقابت ها شرکت کرده بود نیز در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد، گفت: از اینکه مقام آخر را با حفظ حجاب کسب کردم خوشحالم زیرا مربیانم قبلا می گفتند که اگر آن را کنار بگذارم سریعتر خواهم دوید.