تبیان، دستیار زندگی
شاید شما فکر می کنید خوش تیپ شدن نیاز به هزینه های زیادی دارد. اما سخت در اشتباه هستید، شما برای شیک بودن نباید فقط خرید لباسهای گران قیمت را دلیل خوش تیپی بدانید. اما چگونه می توان با روش های معمولی و بدون هزینه خوش تیپ بود؟
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : سارا سرکمری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راز خوش تیپی شما چیست؟

شاید شما فکر می کنید خوش تیپ شدن نیاز به هزینه های زیادی دارد.  اما سخت در اشتباه هستید، شما برای شیک بودن نباید فقط خرید لباسهای گران قیمت را دلیل آن بدانید.

سارا سرکمری -بخش زیبایی تبیان
خوش تیپی

اما چگونه می توان با روش های معمولی و بدون هزینه خوش تیپ بود؟

نگرش و شخصیت

اگر حتی بهترین لباس را بپوشید و از گران ترین عطراستفاده کنید و بهترین کیف  در دست شما باشد، کافی است که دهان باز کنید و حرفهای غیر منطقی بزنید، صدرصد مطمئن باشید، خودتان بازی را به نفع طرف مقابل واگذار کرده اید. خنده هایی با صدای بلند، عطسه ها و سرفه های ناهنجار و گوشخراش و... خوش تیپی شما را لگد مال می کند. یکی از راههای خوش تیپی فکر شما، نگرش و شخصیت شماست. گاهی زیبایی شما همینکه دهان تان باز می شود، یکجا مثل یک شیشه بلورین می شکند.

لبخند بزنید

اعتماد به نفس بالا و لبخند همیشه شما را زیبا می کند. خنده ای ملیح وقتی زیباتر می شود که دندانهای های شما تمیز باشد و به قولی از سفیدی برق بزند. نظافت دهان و دندان، بوی خوش دهان و لبخند بر روی لب یکی از مهمترین رازهای خوش تیپی است. پس حتی اگر موضوعی برای خندیدن ندارید، کافی است فقط لبخند بزنید تا برق دندان هایتان دیده شود و جذاب تر به نظر برسید.

خنده هایی با صدای بلند، عطسه ها و سرفه های ناهنجار و گوشخراش و... خوش تیپی شما را لگد مال می کند. یکی از راههای خوش تیپی فکر شما، نگرش و شخصیت شماست

مسواک بزنید

ممکن است بعد از صرف ناهار یک قرار کاری داشته باشید، یادتان باشد علاوه بر اینکه مسواک بزنید از خوردن مواد غذایی مثل سیر، پیاز،شنبلیله، ماهی خودداری کنید. این بوها طعم قرار ملاقاتی شما را تلخ خواهد کرد. قضیه وقتی خراب تر می شود که فرد مقابلتان به این بو حساسیت داشته باشد. بوی بد دهان می تواند به تنهایی ناشی از مواد غذایی باشد اما در عین حال عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و مشکلات گوارشی نیز در این مسئله بی تأثیر نیستند. این نکته را در نظر داشته باشید، اگر از این مواد غذایی استفاده کردید و یا دهان تان را به یک مسواک مهمان نکردید، دیگر نیازی نیست خرج روی دست خودتان بگذارید و تیپ بزنید، چون تلاشهای شما ثمره ای نخواهد داشت.

خوشتیپی

ناخن های کوتاه و مرتب

زمانی که با کسی قرار ملاقات دارید، مطمئنا بعد از سلام، اولین کاری که انجام می دهید دست دادن است. تمیز بودن دستهای شما، چرب نبودن و عرق نداشتن و خیس نبودن نکاتی است که اگر شما تک تک لباسهایتان هم برند نباشد، یکجا با وضعیت دستهای شما از بین می رود. نکته مهم این است که فرد بیشتر از اینکه فکر کند هدفش از این ملاقات چه بود و اینکه شما چقدر شیک پوش هستید به این فکر می کند تا خود را زودتر به دستشویی برساند و دستهایش را بشوید. ممکن است شما بهترین کت و شلوار را پوشیده و بهترین و گران ترین عطر را زده باشید اما مطمئنا ناخن های بلند شما که ممکن است دست طرف مقابل را خراش هم داده باشد، همه چیز را خراب می کند.

پوستی زیبا

مراقبت از پوست وظیفه شماست. شاید شما با پوست تان خوب رفتار نمی کنید و به فکر بزرگترین عضو بدن خود نیستید. شاید تقصیر شما هم نباشد پوست تان به درمانهای مختلف خوب جواب نمی دهد. اگر شما هر روز قرارهای متعددی دارید، با افراد مختلف ملاقات می کنید، بهتر است به جای خریدن کرم های گران قیمت پنهان کننده جوشهای صورت، هر چه سریعتر به متخصص پوست مراجعه کنید. یادتان باشد با پوشیدن یک چادر و روسری گران قیمت و یا با پوشیدن کت و شلواری که برند است، شما نمی توانید جوشهای چرکی و نا همواری های صورت تان را پنهان کنید. بگذارید لباس بدن شما خوش تیپی شما را تضمین کند. استفاده از لوازم آرایش های مختلف و با غلظت فراوان فایده ای نخواهد داشت چون بعد از یک شست و شو همه چیز به حالت قبلی بر می گردد.

خنده ای ملیح وقتی زیباتر می شود که دندانهای های شما تمیز باشد و به قولی از سفیدی برق بزند. نظافت دهان و دندان، بوی خوش دهان یکی از مهمترین رازهای خوش تیپی است

بوی خوب

بوهای خوب می توانند تاثیر عمیقی روی حافظه بگذارند. اگر می خواهید تا مدتها در ذهن طرف مقابل بمانید و هر چه بیشتر خوش تیپ بودن تان جلوه کند به حس بویایی طرف مقابلتان کلک بزنید. کاری کنید تا او هر بار شما را می بیند،لحظات زیبا برایش تداعی شود. بوی بد آزار دهنده است و اطرافیان را فراری می دهد. اگر فکر می کنید لازم است قبل از قرار ملاقات و سر کار رفتن و... به حمام بروید، سریع اقدام کنید. شما با لباسهای زیبا خوش بو نخواهید شد، باور کنید!

خوش تیپی

تناسب اندام

یکی از مواردی که لباسها را هر چه بیشتر در تن شما زیبا می کند، تناسب اندام است. اگر شما می خواهید با لباسهای جذاب خودتان را بهتر جلوه دهید، سخت در اشتباه هستید. شاید شما با لباسهای جدیدتان احساس بهتری دارید اما  لازم است زودتر فکری به حال چاقی یا لاغری خود بکنید تا واقعا خوش تیپ به نظر برسید. ورزش کردن منظم یکی از کارهایی است که علاوه بر تناسب اندام، کمک می کند شما در نظر سایرین فردی فعال و پر انرژی و با اعتماد به نفس و جذاب به نظر بیایید.



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.