تبیان، دستیار زندگی
می خواهم بقیه عمر كنار رهبر معظم انقلاب به كشور و مردم ایران خدمت كنم: در پی اعلام نتایج چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری،هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه‌ای اعلام كرد: از خداوند مهربان خواستارم كه در مهلت محدود بقیه ع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هاشمی رفسنجانی:

می خواهم بقیه عمر كنار رهبر معظم انقلاب به كشور و مردم ایران خدمت كنم


در پی اعلام نتایج چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری،هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه‌ای اعلام كرد: از خداوند مهربان خواستارم كه در مهلت محدود بقیه عمرم بتوانم در كنار رهبر معظم انقلاب و با تكیه بر حمایت‌های ملت عزیز و بزرگوار ایران به این انقلاب بی‌نظیراسلامی و به كشور و مردم بزرگ ایران خدمت شایسته‌ای انجام دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر هاشمی رفسنجانی متن پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است:

با حمد و سپاس خداوند متعال، حضور گسترده مردم در حماسه بیست و چهارم آذرماه به جهانیان ثابت كرد كه این ملت غیور در پیمودن راهی كه امام خمینی(ره) آغازگر آن بود، استوار و پابرجاست و توطئه ها و تبلیغات زهراگین دشمنان، تأثیری در ثبات و پایداری این ملت در راه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ندارد.

اینجانب با ارج نهادن به این اراده تحسین برانگیز كه پرتوی از مفاهیم ارزشمند و متعالی اسلام عزیز را در خود دارد، از مراجع عظام، روحانیت عالیقدر، اندیشمندان، فرهیختگان، احزاب و گروه‌ها و آحاد ملت عزیز و آگاه كشور، بویژه مردم غیور و فهیم استان تهران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران كه با حضور حماسی خود در انتخابات بار دیگر بر آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران پای فشردند، تقدیر و تشكر می‌نمایم و معتقدم پیروز واقعی این انتخابات، در نهایت مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

این خدمتگزار ناچیز نمی توانم از عهده شكر نعمت بزرگ خداوند كه از اعتماد مستمر ملت شایسته و عزیز ایران در دوران عمر سیاسی‌ام برخوردار بوده‌ام برآیم. اعتماد متقابلی كه حدود نیم قرن پیش در طی پیوند اسلامی- سیاسی و اجتماعی اینجانب با این ملت بزرگ آغاز شده و همواره ادامه داشته است.

این افتخار بزرگی برای یك طلبه است كه در طول 28 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در اكثریت قریب به اتفاق یازده انتخابات سراسری مجلس شورای اسلامی،مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری، رتبه اول را در كسب آراء ارزشمند مردم داشته باشد.

از خداوند مهربان خواستارم كه در مهلت محدود بقیه عمرم بتوانم در كنار رهبر معظم انقلاب و با تكیه بر حمایت‌های ملت عزیز و بزرگوار ایران به این انقلاب بی‌نظیراسلامی و به كشور و مردم بزرگ ایران خدمت شایسته‌ای انجام دهم و به خصوص در مجلس خبرگان رهبری بتوانم از عهده مسئولیت ‌های مهم و حساس این نهاد مقدس بر آیم.

در خاتمه از مسئولان و رسانه‌ها انتظار می‌رود كه در همه موارد بخصوص در اموری كه مربوط به عمل و سرنوشت عمومی است، به گونه‌ای رفتار كنند كه مردم اخبار صحیح را قبل از رسانه‌های بیگانه از رسانه‌های داخلی دریافت نمایند.

منبع: فارس