تبیان، دستیار زندگی
انجمن هر ساله با برگزاری آزمون مرحله دوم ، اعضا ویژه را انتخاب نموده این آزمون هر ساله در فصل بهار انجام می شود و پذیرفته شدگان در دوره های آمادگی شرکت می کنند. تیم نهائی را در مسابقات دانش آموزی ریاضی دانشگاه واترلو کانادا شرکت میدهد...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زهرا انصاری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انجمن ریاضی دانان جوان مدرسه مجازی خانه ریاضی تهران

انجمن ریاضی دانان جوان

انجمن ریاضی دانان جوان به عنوان  مجموعه ای علمی وتحقیقاتی و آموزشی می باشد که فعالیت خود را از سال 1376 آغاز نموده است. این فعالیت ها در زمینه تحقیقات، پژوهش و برگزاری سمینارها و همایش های علمی، خدمات مشاوره ای - تحصیلی، برگزاری آزمون های علمی، انتشار مجلات الکترونیکی وکاغذی و ....است که در کل کشور انجام شده است. به منظور آمادگی و آشنائی بیشتر در زمینه ریاضی و آزمون المپیاد های ریاضی واحدهای مکاتبه ای برای دانش پژوهان برگزیده پیش بینی شده که طی این دوره ها مباحث طرح شده  به صورت واحد بندی به صورت منظم و مستمر آموزش داده خواهد شد.

انجمن ریاضی دانان جوان
انجمن هر ساله با برگزاری آزمون مرحله دوم ، اعضا ویژه را انتخاب نموده این آزمون هر ساله در فصل بهار انجام می شود و پذیرفته شدگان در دوره های آمادگی شرکت می کنند. تیم نهائی را در مسابقات  دانش آموزی ریاضی دانشگاه واترلو کانادا شرکت می دهد، این مسابقات هر سال باحضور بیش از 35 کشور جهان برگزار شده که انجمن به عنوان نماینده ایران در مسابقات شرکت می نماید.

 انجمن ریاضی دانان جوانانجمن ریاضی دانان جوان

سایت این انجمن برای آموزش و ارتباط با اعضا شکل گرفته است. این سایت  علاوه بر بخش اخبار دارای قسمت های زیر است:

آموزش مکاتبه ای برای اعضا در مقاطع مختلف تحصیلی و همراه با پشتیبانی Online
مجله الکترونیکی شامل آخرین مقاله های آموزشی و علمی ریاضی در سه مقطع ابتدایی، دبیرستان دوره اول و دوم  است. مجله های لکترونیکی برای همه قابل دسترسی است.


آزمون های این سایت به صورت Online   در تاریخ و مدت زمان مشخص انجام می شود و نتایج از طریق سایت به اطلاع دانش آموزان خواهد رسید. با عضویت در خبرنامه می توان از آخرین اخبار مربوط به انجمن اطلاع داشت.
آدرس: http://anjoman.ir/Fa/Default.aspx
تلفن:88932475-88897071(021)

انجمن ریاضی دانان جوان

مدرسه مجازی خانه ریاضی تهران

در راستای ورود به فضاهای نوین یاددهی- یادگیری و بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظام آموزشی خود اقدام به راه اندازی سامانه آموزش مجازی نموده است. در این سامانه دروس به روش کاملاً الکترونیکی ارایه شده و امكان ارایه دوره های مختلف فراهم شده است.


همچنین به منظور توسعه عدالت آموزشی و بهره وری بیشتر در محیط آموزش مجازی این سامانه با بهره گیری از نرم افزار Adobe Connect توانسته است كلاس های آنلاین را بصورت تصویری برگزار نماید و قابلیت برگزار آزمون های Online را نیز دارد. انتخاب دانش آموزان برای شرکت در مسابقات جهانی ریاضی آلمان( ITYM) و مسابقات جهانی ریاضی IMC از طریق این سایت اطلاع رسانی و  هر سال برگزار می گردد.

سایت این مدرسه مجازی علاوه بر اخبار شامل آموزش online  در قسمت های زیر است:

پیش دبستان
دبستان به تفکیک کلاس
دوره اول  و دوم دبیرستان ( در هر مقطع به تفکیک کلاس)
مدیران آموزشی
دبیران
آموزش خانواده
دوره های مجازی IMC ( مسابقه جهانی ریاضی)  به تفکیک دوره اول و دوم دبیرستان
محتوی آموزشی IMC  ( مسابقه جهانی ریاضی)
دوره های مجازی آزمون تیزهوشان


آموزش و پشتیبانی مخصوص اعضا است. عضویت در این سایت رایگان می باشد. برای اعضا امکان گفتگو در تالارهای مدرسه مجازی و همچنین استفاده از فرهنگ لغات فارسی و انگلیسی تخصصی ریاضی وجود دارد.
آدرس:http://pishtazlms.ir/
تلفن:
88950171 و 88956280و 88956629(021)


 مطالب مرتبط:
سلسله مقاله های معرفی سازمان ها و سایت های بین المللی 

چکیده:
انجمن ریاضیدانان جوان و مدرسه مجازی خانه ریاضی تهران دو سایت برای آموزش مجازی ریاضیات ، برگزاری آزمون های online  و شرکت دانش آموزان در مسابقات بین المللی ریاضی هستند.

بخش  پژوهش های دانش آموزی تبیان، تهیه: زهرا انصاری
تنظیم: مرجان سلیمانیان