تبیان، دستیار زندگی
نت بین المللی فوتسال، نیمه اول مهرماه در تهران صادق درودگر گفت: گرچه نوساناتی در بازیهای ایران دیده شد، اما تیم ملی فوتسال كشورمان در مجموع عملكرد مثبتی را در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا از خود نشان داد. رییس كمیته فوتسال فدر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صادق درودگر:

تلاش نكنیم ، به مشكل بر می خوریم

تورنمنت بین المللی فوتسال، نیمه اول مهرماه در تهران

صادق درودگر گفت: گرچه نوساناتی در بازیهای ایران دیده شد، اما تیم ملی فوتسال كشورمان در مجموع عملكرد مثبتی را در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا از خود نشان داد.

رییس كمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، افزود: مسلما با این تیم ملی، حرف های بسیار زیادی برای گفتن خواهیم داشت ، ولی باید به تناسب افزایش میانگین سنی تیم، از نفرات با انگیزه، زحمتكش و جوانی كه در تیم های زیر 19 و زیر 21 سال به فعالیت مشغولند، درتركیب تیم بزرگسالان استفاده كرد.

وی با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه تیم ملی فوتسال ژاپن خاطر نشان كرد : دو سال است كه یك مربی برزیلی بر تمرینات این تیم نظارت دارد و برنامه ریزیهای لازم را انجام داده است، از طرفی تیم تایلند نیز با مربی آرژانتینی خود، از حمایت های فیفا برای پیشرفت  توسعه خود برخوردار است.

وی تصریح كرد: ازبكستان، قرقیزستان، كویت و... نیز به مراتب پیشرفت كرده بودند و لذا اگر تلاش بیشتری در جهت ارتقای خود انجام ندهیم، در آینده دچار مشكل خواهیم شد.

سرپرست تیم ملی فوتسال ایران در توضیح برنامه های آینده این تیم اظهار داشت: اولین حركت جدی در جهت تقویت بنیه تیم ملی فوتسال بزرگسالان، تشكیل تیم های پایه ای بود كه اینكار انجام شده است و در ادامه نیز با دعوت از تیم های اسپانیا، اروگوئه، مصر، ایران و ایتالیا، تورنمنت بین المللی فوتسال، نیمه اول مهرماه در تهران برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به آغاز تمرینات تیم ملی فوتسال از یك ماه آینده ، هر گونه اظهار نظر فنی در مورد عملكرد تیم ملی را مربوط به سرمربی وبازبینی فیلم بازیها دانست.