تبیان، دستیار زندگی
مدتی است كه جنگ قدرت های مالی اروپا برسر انتقال ستارگان دنیا و خبرسازی های فانتزی روزنامه های صبح اسپانیا و ایتالیا وانگلیس باعث شده تا نام یك باشگاه بزرگ و یك مرد افسانه ای از تیتر اول روزنامه ها فاصله بگیرد. وقتی به سایت ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كار حرفه ای بكن باوئر

مدتی است كه جنگ قدرت های مالی اروپا برسر انتقال ستارگان دنیا و خبرسازی های فانتزی روزنامه های صبح اسپانیا و ایتالیا وانگلیس باعث شده تا نام یك باشگاه بزرگ و یك مرد افسانه ای از تیتر اول روزنامه ها فاصله بگیرد.

وقتی به سایت این باشگاه سرمی زنید آن قدر تاریخ قهرمانی و عناوین معتبرهست كه مجبور به ادای احترام می شوید. قهرمان 2001 اروپا در این بین بیش از همه به چشم می خورد، 1974، 1975 و 1976 سوپر جام آلمان در سالهای 1983، 1987 و 1990 و قهرمانی های بسیاری كه لزومی به نوشتن آنها برای آنها كه بایرن را می شناسند نیست. ورزشگاه المپیك مونیخ كمتر از تئاتر فوتبال یا برنابئو آبی روزهای جشن وشادی را به خود ندیده است و ستارگان بزرگ آنها دست كمی از غولهای اسپانیایی وانگلیسی ندارند. سكوت چند ماهه قیصركم كم هواداران راستین باواریا را نیزبه تردید انداخته بود. تا اینكه ماجرای روی ماكای بهانه ای شد برای قیصرتا بار دیگربه پرس ها و لاپورتاها بگوید كه قدرت فوتبال آلمان را شوخی نگیرند. هفته ها بود كه جریان ماكای سرتیتر روزنامه ها  سایت ها بود. اما تنها با یك مصاحبه كوتاه مطبوعاتی از جانب فرانس بكن باوئر همه چیز تمام شد و ماكای نیز به باواریا پیوست.

مصاحبه كوتاه قیصر ما را به یاد تلفن كوتاه رئال برای خرید بكهام و چك های خیالی آبراموویچ و مافیای سیاه و سفیدهای ایتالیایی می اندازد.

اما كار قیصر زیباتر بود. خیلی رسمی و حرفه ای. او بكن باوئر كبیر آلمان است.