تبیان، دستیار زندگی
مجله آمریكایی "تایم" كه به معرفی سالانه مرد سال جهان معروف است با وجود این كه رئیس جمهوری كشورمان در صدر نامزدهای دریافت جایزه مرد سال جهان قرار داشت در اقدامی كم‌سابقه از معرفی احمد‌نژاد به این عنوان خودداری كرد. س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"تایم" احمدی‌نژاد را مرد سال جهان اعلام نکرد


مجله آمریكایی "تایم" كه به معرفی سالانه مرد سال جهان معروف است با وجود این كه رئیس جمهوری كشورمان در صدر نامزدهای دریافت جایزه مرد سال جهان قرار داشت در اقدامی كم‌سابقه از معرفی احمد‌نژاد به این عنوان خودداری كرد.

سردبیر این مجله روز گذشته در معرفی مرد سال امسال به عوض یك فرد مشخص، میلیون‌ها نفر را به این عنوان برگزید.

"ریچارد استنگل" سردبیر تایم اعلام كرد: «فرد سال 2006 ، شما هستید. شما مشتریان و شمایی كه با محتوای مطالب خود عصر اطلاعات را دچار تغییر كرده‌اید».

وی ادامه داد: «افرادی از سراسر كره زمین در حال تغییر شیوه كار ما هستند. راهی كه ما یكدیگر را درك كنیم، تغییر داده‌‌اند. آنها شیوه نگرش ما را به جنگ تغییر داده‌اند.»

این اظهارات در حالی است كه پیش از این از سوی تایم اعلام شده بود محمود احمدی‌نژاد در فهرست نامزدهایی كه بیشترین تاثیر را در موضوعات مهم جهانی داشته‌اند نفر اول بوده است.

استنگل در اظهاراتی درباره رئیس جمهوری كشورمان گفت:‌ «وی امسال بیشترین اهمیت را داشته چرا كه در موضوعات حیاتی جهان امسال مانند جنگ عراق، گسترش قدرت شیعیان و مبحث گسترش هسته‌ای نقش داشته است».

مجله تایم در مجموع 26 نفر را به عنوان افرادی معرفی كرده بود كه بیشترین توجه به آنها معطوف بوده است. "كیم جونگ ایل" رهبر كره‌شمالی، پاپ بندیكت شانزدهم، بوش و دیك چنی و رامسفلد از دیگر كسانی بودند كه در این فهرست قرار داشتند.

منبع: فارس