تبیان، دستیار زندگی
کاوه (تهیه کننده) مسابقه فرمانده با اعلام این خبر گفت: فرمانده مسابقه ای است که جوان های نسل سوم در برابر فرماندهان و مدیران جوان گذشته یک فضای صمیمی را تجربه می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پای" فرمانده" به رادیو ایران باز شد
تجربه نسل سوم در برابر فرماندهان دفاع مقدس در مسابقه "فرمانده"

رادیو ایران

کاوه (تهیه کننده) مسابقه" فرمانده" با اعلام این خبر گفت: "فرمانده" مسابقه ای است که جوان های نسل سوم در برابر فرماندهان و مدیران جوان گذشته یک فضای صمیمی را تجربه می کند.

به گزارش روابط عمومی، کیاناز کاوه تصریح کرد: در این برنامه تعدادی از فرماندهان و طراحان عملیات های دفاع مقدس در کنار جوانان خلاق امروزی قرار می گیرند .
وی در خصوص شرکت کننده  های این مسابقه گفت: بعضی از شرکت کننده ها دانشجویان برتر دانشگاه های علوم نظامی از دانشگاه افسری امام علی (ع) ،شهید  ستاری و بعضی از دیگر کار آفرین های موفق ، مخترع ، راویان باغ موزه دفاع مقدس و مدیران جوان امروزی هستند.
به بهانه طرح موفقیت های فرضی جنگی از طرف فرماندهان ، خلاقیت های جوان های امروز به نمایش گذاشته می شود  و خاطرات خلاقیت های فرماندهان و  مدیران دیروز در سال های دفاع مقدس مرور می شود.
(تهیه کننده) مسابقه" فرمانده"در خصوص حضور  طراحان عملیات های دفاع مقدس در برنامه گفت: امروز یکشنبه  پنجم مهرماه  برنامه ویژگی خاصی دارد دو نفر از خانم های امدادگر سال های دفاع مقدس معصومه رام هرمزی و سهیلا فرجامی فر  نویسنده وامدادگر دفاع مقدس به عنوان میهمان در برنامه حضور دارند .همچنین 6 نفر از دختران نخبه ، مخترع در حوزه پزشکی و راویان باغ موزه در دوگروه رقابت می کنند.
وی تصریح کرد :  در برنامه اول که دیروز شنبه چهارم مهر  پخش شد خلبانان نیرو.ی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ والی اویسی ، امیر سرتیپ عباس رمضانی و امیر سرتیپ حسین خلیلی حضور داشتند.
کاوه ادامه داد: "فرمانده روز دوشنبه و سه شنبه نیز پخش می شود.
"فرمانده" کاری از گروه تاریخ و دفاع مقدس رادیو ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس از ساعت 15:30  با اجرای علی رضا تابان و نویسندگی اعظم بهروز پخش می شود.

تنظیم: هومن بهلولی