تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در دور بعد بازیهای آسیایی در چین روی سکوی سومی آسیا بایستیم. مهندس علی آبادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی که در مراسم ضیافت شام سفارت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی آبادی :  هدفمان کسب عنوان سومی بازیهای آسیایی چین است


رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در دور بعد بازیهای آسیایی در چین روی سکوی سومی آسیا بایستیم.

مهندس علی آبادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی که در مراسم ضیافت شام سفارت ایران در دوحه و در جمع قهرمانان ، مربیان و سرپرستان تیمهای اعزامی کشورمان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: موفقیت های کاروان ورزشی ایران در پانزدهمین دوره بازیهای آسیایی جای تقدیر و تشکر دارد و من از سوی رئیس جمهوری ماموریت یافتم پیام تبریک ایشان را به شما ابلاغ کنم.

علی آبادی افزود: جامعه ورزش برای کسب مقام ششمی آسیا راه طولانی را با همدلی و انسجام طی کرد تا امروز بتوانیم جایگاه خود را از مقام دهمی دوره قبل بازیهای آسیایی به مقام ششم ارتقا دهیم که این جای بسیار خوشحالی و تبریک به تمام کسانی دارد که باعث خوشحالی مردم و مقام معظم رهبری شدند.

رئیس سازمان تربیت بدنی تاکید کرد: به اعتقاد من کار ما تازه آغاز شده است و نباید پس از بازگشت به تهران لباس تلاش و کوشندگی را از تن خارج کنیم بلکه باید با برنامه ای دقیق و روشن به سمت هدف بعدی گام برداریم ومن امروز از این بابت تاسفم می خورم که چرا نباید جایگاهمان از مقام ششمی بازیها بالاتر باشد.

مهندس علی آبادی ادامه داد: بی شک با وجود استعدادها و پتانسیل موجود در کشور می توانیم جایگاه بهتری را در بازیهای آسیایی به خود اختصاص دهیم.

وی تصریح کرد: باید از همین امروز برای حضوری موفق و پرقدرت در بازیهای آسیایی 2010 چین برنامه ریزی کنیم و هدفمان حضور در جمع سه تیم برتر آسیا باشد.

مهندس علی آبادی در پایان از سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه به خاطر همراهی های صمیمانه اش با کاروان ایران تشکر و قدردانی کرد و افزود: بر خود وظیفه می دانم از صدا و سیما و رسانه های گروهی کشور به خاطر پوشش خوب بازیهای دوحه و انعکاس دلاوری ها و افتخارات قهرمانان ایران تشکر و قدردانی کنم.

در این ضیافت که با حضور اعضای تیمهای ملی برگزار شد، حجت الاسلام ربانی سفیر کشورمان در دوحه از تلاشها و افتخارات کاروان ورزش ایران در بازیهای آسیایی تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که ورزش ایران همچنان استوار و باقدرت در رقابتهای ورزشی حضور یابد.