تبیان، دستیار زندگی
وی ماكای را از آن خود كرد اولین امتیاز فجرسپاسی در جام دوستی سرانجام بایرن مونیخ روی ماكای را از آن خود كرد روی ماكای مهاجم هلندی تیم فوتبال باشگاه دیپورتیوو لاكرونیا به تیم فوتبال باشگاه بایرن مونیخ پیوست.  یكی از سخنگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرانجام بایرن مونیخ روی ماكای را از آن خود كرد

روی ماكای مهاجم هلندی تیم فوتبال باشگاه دیپورتیوو لاكرونیا به تیم فوتبال باشگاه بایرن مونیخ پیوست.

یكی از سخنگویان باشگاه بایرن مونیخ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:" مسئولین بایرن پس از پشت سر گذاشتن مذاكرات فراوان با مقامات دیپورتیوو لاكرونیا یكی از باشگاه های دسته یك اسپانیا موفق شدند تا رضایت این باشگاه را جهت فروش ماكای به دست آورند."

وی در ادامه افزود:" طبق قرار داد امضاء شده روی ماكای هلندی به مدت 4 سال ما را همراهی خواهد كرد."

لازم به توضیح است كه هیچ یك از مسئولین دو باشگاه حاضر به عنوان كردن مبلغ قرار داده نشده اند.

همچنین شایان ذكر است، این فوتبالیست هلندی در طول بازی های فصل گذشته 29 گل برای تیمش به ثبت رسانده است.

اولین امتیاز فجرسپاسی در جام دوستی


تیم فجر شهید سپاسی شیراز، نماینده كشورمان در جام دوستی عربستان عصر روز دوشنبه در دومین بازی خود در این رقابت ها با نتیجه یك بر یك در برابر تیم المپیك عربستان متوقف شد.

در دور دوم رقابت های گروه دوم جام دوستی دو تیم فجر سپاسی از ایران و المپیك عربستان كه هر دو در نخستین بازی شكست خورده بودند، رو در روی هم قرار گرفتند.

این بازی در مجموع صحنه های زیادی به روی دروازه ها نداشت و احتیاط در دستور كار هر دو تیم قرار گرفته بود.

در نیمه اول مجموعا تنها یك موقعیت جالب توجه به روی دروازه ها ایجاد شد و آن هم ضربه" صالح" بود كه توسط سید مهدی رحمتی دفع شد. بالاخره در دقیقه 78 این بازی مهرزاد معدنچی با نفوذ از جناح راست توپی را روی دروازه عربستانی ها ارسال كرد و "سلمان الخالدی" مدافع تیم عربستان به اشتباه دروازه تیم خودی را باز كرد. فجری ها می توانستند با حفظ این نتیجه به یك پیروزی ارزشمند دست یابند، اما " عبدالله دوساری" مهاجم عربستانی ها در دقیقه 87 گل تساوی را به ثمر رساند .

در دیگر دیدار گروه دوم این رقابت ها تیم المپیك عراق با 5 گل تیم النصر عربستان را در هم كوبید. در پایان دیدارهای دور دوم و در این گروه تیم المپیك عراق صدرنشین شد.