تبیان، دستیار زندگی
دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی از برگزاری نخستین جشنواره تبلیغات خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ایجاد ارزش افزوده و رسیدن به سطح بالایی از بهره وری با ارزیابی شیوه های تبلیغی برگزارمی شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین جشنواره ملی تبلیغات برگزار می شود

تبلیغات

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی از برگزاری نخستین جشنواره تبلیغات خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ایجاد ارزش افزوده و رسیدن به سطح بالایی از بهره وری با ارزیابی شیوه های تبلیغی برگزارمی شود.
به گزارش  روابط عمومی، دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور از برگزاری نخستین جشنواره تبلیغات خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ایجاد ارزش افزوده و رسیدن به سطح بالایی از بهره وری با ارزیابی شیوه های تبلیغی برگزارمی شود .
هوشمند سفیدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به اینکه سالانه بیش از 20 هزار میلیارد تومان در کشور صرف تبلیغات می شود، به لزوم بکارگیری روش های نوین، خلاق و اثربخش و در قالب کمپین های علمی تبلیغی تأکید کرد .
نخستین جشنواره ملی تبلیغات روزهای یکشنبه و دوشنبه 9 و 8 آذرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی تهران با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری و فعالان عرصه تبلیغات و روابط عمومی برگزار می شود .
وی گفت: برای ایجاد ارزش افزوده و رسیدن به سطح بالایی از بهره وری، باید رویدادی شکل می گرفت که به ارزیابی شیوه های تبلیغی با استفاده از عالمان ، متخصصان و صاحبنظران تبیلغات مبادرت می کرد .
رئیس نخستین جشنواره ملی تبلیغات ابراز امیدواری کرد که این جشنواره این رسالت را به خوبی به انجام رسانده و گام های موثری در این مسیر بردارد .
سفیدی در ادامه در تشریح برنامه های عمده نخستین جشنواره تبلیغات به برگزاری نمایشگاه جنبی با حضور آژانس های تبلیغاتی، روابط عمومی بانک ها، بیمه ها، شرکت های تولید هدایای تبلیغاتی و مشاوران و تولید کنندگان مواد تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه طی روزهای 9 - 8 آذرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد .
وی افزود: برنامه اصلی این جشنواره، بخش مسابقه ای است که در آن، آثار تبلیغاتی در 18 موضوع داوری خواهد شد و به اثر برگزیده اول شاهین طلایی ، به اثر برگزیده دوم شاهین نقره ای و به اثر سوم، گواهینامه تقدیر اعطاء خواهد شد .
سفیدی از بخش جنبی جشنواره یاد کرد و افزود: در بخش جنبی، شعار تبلیغاتی و سرود سازمانی نیز مورد داوری قرار خواهد گرفت و از سه شعار و سه سرود سازمانی تقدیر می شود .
رئیس نخستین جشنواره تبلیغات تهران همچنین از بخش ویژه تجلیل از بزرگان تبلیغات ایران در مراسم پایانی جشنواره خبر داد .
سفیدی موضوعات اصلی بخش مسابقه جشنواره را شامل کمپین یکپارچه، تبلیغات محیطی ، سنجش اثر بخشی تبلیغات، اسپانسرینگ، آگهی، فیلم، بنرهای تبلیغاتی و هدایای تبیلغاتی اعلام کرد و گفت : علاقه مندان می توانند تا 25 مهرماه آثار تولیدی سال 93 را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند .
وی بخش علمی جشنواره را شامل برگزاری چهار کارگاه آموزشی با موضوعات سنجش اثر بخشی تبلیغات، شیوه های نوین ترویج فروش، تبلیغات هوشمند و اینترنتی و طراحی و سنجش اثر بخشی کمپین های تبلیغاتی و ارائه سه مقاله منتخب با عناوین کمپین یکپارچه ، تبلیغات اثر بخش و تحولات تبلیغات، از آغاز تا بلوغ اعلام کرد .

تنظیم: هومن بهلولی