تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرری گفت: کارشناسان روابط عمومی دستگاه ها باید تلاش کنند تا کیفیت اطلاع رسانی و خدمات خود را ارتقا دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تلقی از روابط عمومی نباید ساده انگارانه باشد

امین بابایی

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرری گفت: کارشناسان روابط عمومی دستگاه ها باید تلاش کنند تا کیفیت اطلاع رسانی و خدمات خود را ارتقا دهند.

به گزارش روابط عمومی،امین بابایی روز یکشنبه در نشست مجمع روابط عمومی های شهرستان ری از برگزاری کلاس های آموزشی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: تلاش می کنیم با بکارگیری اساتید مبرز روزنامه نگاری و روابط عمومی مهارت های حرفه ای کارکنان روابط عمومی ادارات را افزایش دهیم.
وی خواستار استقبال کارکنان روابط عمومی ادارات شهرستان ری از این کلاس ها شد و افزود: انتظار از کارکنان روابط عمومی این است که حداقل استاندارد های لازم در تهیه و تنظیم خبر را رعایت کنند.
با بیان اینکه تلقی از روابط عمومی نباید ساده انگارانه باشد افزود: مدیران و کارکنان روابط عمومی ادارات یاور مردم و معین مسوولان و کارکنان ادارات متبوع خود هستند.
وی گفت: مدیران روابط عمومی ادارات تلاش کنند تا اهمیت کار روابط عمومی را برای مدیران سازمان خود کاملا روشن کرده و آنان را به این مهم واقف کنند.
بابایی همچنین با بیان اینکه کارکنان روابط عمومی ها باید بر روی کار خود تمرکز کامل داشته باشند افزود: برخی از کارکنان روابط عمومی ادارات مشاغل دیگری نیز دارند که تمزکز و انرژی خود را بر روی آن قرار داده اند در حالیکه نباید اینگونه باشد .
وی در این نشست با اشاره به هفته دولت خواستار تلاش ویژه روابط عمومی ها برای انعکاس تلاش های دولت برای خدمت به مردم و رشد و تعالی کشور شد.
بابایی گفت: نمایشگاه مجازی خدمات دولت تدبیر و امید در شهرری همزمان با هفته دولت راه اندازی می شود و روابط عمومی ها برای فعالیت در این نمایشگاه آمادگی کامل داشته باشند.

تنظیم: هومن بهلولی