تبیان، دستیار زندگی
سرمربی پرسپولیسی ذوب آهن در دیدار عصر جمعه تیمش برابر استقلال بار دیگر لبخند بر لب از کنار چمن سبز آزادی دور شد تا رکورد شکست ناپذیری اش مقابل آبی ها به 7 دیدار افزایش پیدا کند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شادی های جنجال ساز گل محمدی برای آبی ها


سرمربی پرسپولیسی ذوب آهن در دیدار عصر جمعه تیمش برابر استقلال بار دیگر لبخند بر لب از کنار چمن سبز آزادی دور شد تا رکورد شکست ناپذیری اش مقابل آبی ها به 7 دیدار افزایش  پیدا کند.

شادی های جنجال ساز گل محمدی

* یحیی مانع آسیایی شدن استقلال
یحیی گل محمدی اولین بار در هفته بیست و سوم لیگ دوازدهم رو در روی استقلال قرار گرفت. آن زمان یحیی هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت و موفق شد استقلال قلعه نویی را با تساوی بدون گل متوقف کند، استقلالی که در پایان لیگ دوازدهم قهرمان شد.
در لیگ سیزدهم گل محمدی با نفت تهران رو در روی استقلال قرار گرفت. در دور رفت تیم گل محمدی با شلیک تماشایی دقایق پایانی وریا غفوری، استقلال را متوقف کرد اما در دور برگشت موفق شد این تیم را با نتیجه بک بر صفر شکست دهد. همین دو نتیجه کافی بود تا استقلالی ها نه تنها قهرمان نشوند، بلکه به آسیا هم نرسند!
اما سال گذشته یحیی با ذوب آهن برای آبی ها خط و نشان کشید. در دور رفت ذوب با یحیی استقلال را شکست داد و در جام حذفی هم این تیم را از گردونه رقابت ها کنار زد.
 در دور برگشت ذوب آهن با این مربی پرسپولیسی استقلال را در آزادی متوقف کرد تا آبی ها برای دومین سال متوالی پشت در آسیا بمانند. در پایان باید به این نکته هم اشاره داشت که پیش از دیدار روز آدینه گذشته، تیم های گل محمدی در سال های اخیر 7 گل به استقلال زده و در مقابل تنها 5 گل دریافت کرده اند. طبیعی است که با دو گل عصر جمعه ذوب آهن تفاضل گل تیم های یحیی برابر استقلال به عدد 4+ رسید.

استقلالی ها به دلیل شادی های عجیب یحیی از وی گله کرده بودند و البته یحیی هم در پایان بازی هم از استقلالی ها عذر خواهی کرد

استقلالی ها چرا از یحیی شاکی شدند؟
حرکاتی که یحیی گل محمدی در بازی استقلال و ذوب آهن انجام داد، باعث شد تا مدیران اجرایی استقلال مثل نظری جویباری از وی شاکی شوند.
یحیی که مربی سر به زیر و آرامی است . پس از اینکه شاگردانش در ورزشگاه گل می زدند، انگارکه خودش گل زده باشد شادی می کرد و بالا و پایین می پرید و حرکات عجیب و غریبی داشت. او و داود فنایی به عنوان دو پرسپولیسی قدیمی دیروز در ورزشگاه آزادی کولاک کردند و البته هر دو مربی ذوب آهن هستند.
استقلالی ها به دلیل شادی های عجیب یحیی از وی گله کرده بودند و البته یحیی هم در پایان بازی هم از استقلالی ها عذر خواهی کرد. 
طرفداران استقلال که نتیجه مسابقه را به ذوب آهن واگذار کرده بودند حین و پس از بازی به شدت علیه گل محمدی شعار سر داده و الفاظی را به کار بردند که واکنش باشگاه اصفهانی را به دنبال داشته باشد.

شادی های جنجال ساز گل محمدی

در همین راستا شنیده می شود باشگاه ذوب آهن با ارسال فیلم و مدرک از باشگاه استقلال به عنوان میزبان به کمیته انضباطی شکایت کرده و احتمال دارد تیم مظلومی یک بازی از حضورتماشاگران خود محروم شود.
البته این پایان ماجرا نیست و یحیی با مصاحبه های بعد از بازی که در رسانه ها منتشر شد گفت :  صحبت در مورد برانکو زود است. من بازی پرسپولیس مقابل سپاهان را دیدم و پرسپولیس عملکرد خوبی داشت. شک ندارم که این تیم در رده‌های بالای جدول قرار خواهد گرفت و امسال مدعی قهرمانی خواهد بود.

بازیکنان پرسپولیس می‌توانند با جنگندگی و روحیه بالا، شرایط را تغییر دهند. تردید ندارم که پرسپولیس از استقلال قوی‌تر است و ما بازی سخت‌تری در پیش خواهیم داشت تا بار دیگر استقلالی ها علیه او جبهه بگیرند. مربی که در سالهای اخیر شکست های زیادی را به آبی پوشان تحمیل کرده است و حالا به نوعی آبی ها از او متنفر هستند.

حسین محمدی
بخش ورزشی تبیان