تبیان، دستیار زندگی
کره شمالی بار دیگر تهدید کرد، در صورتی که آمریکا مانور نظامی مشترک با کره جنوبی را لغو نکند، به این کشور حمله خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تهدید کره شمالی برای حمله به آمریکا


کره شمالی بار دیگر تهدید کرد، در صورتی که آمریکا مانور نظامی مشترک با کره جنوبی را لغو نکند، به این کشور حمله خواهد کرد.

کره شمالی

شبکه سی ان ان امروز یکشنبه اعلام کرد که کره شمالی تهدید کرده است که اگر آمریکا تمرینات نظامی مشترک با کره جنوبی را که قرار است فردا دوشنبه برگزار شود، لغو نکند، با پاسخ کافی پیونگ یانگ روبرو خواهد شد.
کره جنوبی و آمریکا متحدانی هستند که هر سال مانورهای نظامی مشترکی را با هدف سنجیدن آمادگی خود برای مقابله با کره شمالی، برگزار می کنند.
سخنگوی کمیسیون ملی دفاع کره شمالی تاکید کرد: برگزاری تمرینات نظامی بیشتر بین آمریکا و کره جنوبی تشدید شده و کره شمالی نیز قوی ترین اقدام متقابل را برای مقابله با این تهدید اتخاذ خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا نیز اعلام کرد: از تهدید کره شمالی آگاه شده است ولی تمرینات نظامی آمریکا و کره جنوبی کاملا شفاف است، این تمرینات کاملا دفاعی بوده و با هدف افزایش آمادگی کره جنوبی در منطقه است.

سخنگوی کمیسیون ملی دفاع کره شمالی تاکید کرد: برگزاری تمرینات نظامی بیشتر بین آمریکا و کره جنوبی تشدید شده و کره شمالی نیز قوی ترین اقدام متقابل را برای مقابله با این تهدید اتخاذ خواهد کرد

سخنگوی کمیسیون ملی دفاع کره شمالی افزود: ارتش و مردم جمهوری دموکراتیک خلق کره دیگر مانند گذشته از سلاح های قدیمی برای مقابله با تهدید هسته‌ای آمریکا استفاده نخواهند کرد. قدرت شکست ناپذیر کره شمالی به سلاح ها و ابزارهای دفاعی جدیدی مجهز شده که تاکنون برای جهان ناشناخته بوده است.

بخش سیاست تبیان

منبع : تسنیم