تبیان، دستیار زندگی
نخستین باخت استقلال در لیگ پانزدهم که در هفته سوم و مقابل ذوب آهن اصفهان رقم خورد ضعف ها و کاستی های این تیم را آشکار کرد. پرویز مظلومی، سرمربی آبی ها که 2 بازی قبلی اش را با برد پشت سر گذاشته بود و به زعم برخی مغرورانه و حتی خوش باورانه درباره ادامه لیگ
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حاشیه استقلال مظلومی را می‌بلعد؟!


نخستین باخت استقلال در لیگ پانزدهم که در هفته سوم و مقابل ذوب‌آهن اصفهان رقم خورد ضعف‌ها و کاستی‌های این تیم را آشکار کرد. پرویز مظلومی، سرمربی آبی‌ها که 2 بازی قبلی‌اش را با برد پشت سر گذاشته بود و به زعم برخی مغرورانه و حتی خوش‌باورانه درباره ادامه لیگ صحبت می‌کرد در مصاف با تیم یحیی گل‌محمدی به در بسته خورد و به قول قدیمی‌ها به زمین سفت رسید!
مظلومی

استقلال در شرایطی به ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی باخت که چند روز پیش از بازی تنش و حاشیه‌سازی کرار جاسم، بازیکن عراقی فضای این تیم را تحت تاثیر قرار داده بود. رفتارهای تبعیض‌آمیز مظلومی با کرار بی‌انضباط و عدم برخورد با حاشیه‌سازی‌های او موجب دلخوری دیگر بازیکنان تیم شده بود و آن‌ها از این‌که سرمربی تیم چشم روی بی‌انضباطی یک بازیکنش بسته و برای پرداخت حق و حقوق او به باشگاه فشار می‌آورد ناراحت و آزرده شده بودند.

هافبک عراقی و حاشیه ساز استقلالی ها که در هفته های اخیر فقط برای این تیم حاشیه سازی کرده است اینبار به جای حاشیه سازی مصدوم شد. اینطور که از عکس ها پیداست، مظلومی امید زیادی به حضور کرار در تیم برای تغییر نتیجه مقابل ذوب آهن داشته است اما در نهایت این هافبک عراقی که مصدومیت نابهنگامی داشت، به سرعت از زمین بیرون رفت تا استقلالی ها فعلا نام او را از ذهن خود خط بزنند.

به نقل از خراسان، رد نارضایتی بازیکنان استقلال را می‌شد در مصاحبه هفته گذشته هرایر مگویان، مدافع ارمنی آبی‌ها در یکی از سایت‌های پرمخاطب مشاهده کرد. مگویان با اشاره به مشکلات عدیده مالی خود و خانواده‌اش که به ایران آمده‌اند از این‌که باشگاه به وعده‌هایش عمل نمی‌کند و دائم وعده فردا را می‌دهد شاکی بود و حتی تهدید به جدایی کرده بود. شاید این مسائل در نگاه یک هوادار و علاقه‌مند به فوتبال چندان مهم به نظر نیاید اما همین حاشیه‌های کوچک و اعتراض‌های زیرپوستی مثل آتش زیر خاکستر است که در صورت بی‌توجهی می‌تواند آتشی به پا کند!

استقلال که چند فصل است مشکلات مالی را با گوشت و پوست خود لمس کرده و لطمه زیادی از این مسئله خورده ظاهرا دوباره گرفتار بی‌پولی یا عدم توزیع عادلانه بودجه بین بازیکنان و اعضای تیم شده است. پرویز مظلومی که برای رنسانسی دوباره به استقلال برگشته است و امید به قهرمانی دارد قطعا اگر در همین ابتدای کار جلوی حاشیه‌ها و تنش‌های آشکار و نهان را نگیرد با توجه به شخصیت آرام و حتی تاثیرپذیرش دیگر قادر به کنترل بازیکنان تیمش نخواهد بود و حاشیه‌ها، استقلال مظلومی را خواهند بلعید!

هافبک عراقی و حاشیه ساز استقلالی ها که در هفته های اخیر فقط برای این تیم حاشیه سازی کرده است اینبار به جای حاشیه سازی مصدوم شد. اینطور که از عکس ها پیداست، مظلومی امید زیادی به حضور کرار در تیم برای تغییر نتیجه مقابل ذوب آهن داشته است اما در نهایت این هافبک عراقی که مصدومیت نابهنگامی داشت، به سرعت از زمین بیرون رفت تا استقلالی ها فعلا نام او را از ذهن خود خط بزنند

البته کنترل حاشیه‌ها و رفع آن‌ها فقط وظیفه مظلومی نیست و مسئولان باشگاه هم در این زمینه نقش مهم و کلیدی دارند. با این همه با ثبت نخستین شکست استقلال مشخص شد که مسئولان باشگاه هماهنگ و هم‌سو نیستند چراکه شهاب جهانیان، عضو هیئت​مدیره پس از باخت آبی‌ها مقابل ذوب‌آهن در اظهار نظری عجیب گفته بود: «مظلومی باید جوابگوی این شکست و نتیجه بد باشد.»

البته این اظهار نظر عجیب با واکنش سریع بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال مواجه شد. افشارزاده در این رابطه گفت: «اگر قرار باشد برای هر پیروزی و شکست کسی را دعوت کنیم، نمی‌توان این کار را مدیریت نامید چراکه باشگاه اهرم‌های مدیریتی برای نتایج تیم در نظر گرفته و کارشناسان فنی حاضر در هیئت مدیره سیستم بازی استقلال را بررسی می‌کنند.»

استقلال مظلومی که شروعی امیدوارکننده در لیگ پانزدهم داشته و تا حدودی موفق شده با هوادارانش آشتی کند و آن‌ها را به ورزشگاه بکشاند اگر موفق شود حاشیه‌ها را کنترل کند و منفعل نشان ندهد با نفراتی که در اختیار دارد می‌تواند یکی از مدعیان لیگ باشد.

بخش ورزشی تبیان