تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال ایران در روز 12 شهریورماه سال جاری باید در ورزشگاه انقلاب کرج از هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و مقدماتی جام ملت های آسیا 2019 باید به مصاف تیم ملی گوام برود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روزهای نگران‌کننده برای تیم ملی


تیم ملی فوتبال ایران در روز 12 شهریورماه سال جاری باید در ورزشگاه انقلاب کرج از هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2019 باید به مصاف تیم ملی گوام برود و این در حالی است که برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای این دیدار به واسطه در اختیار گذاشتن ورزشگاه دستگردی به تیم ملی عراق برای برگزاری دیدار هفته سوم خود از این رقابت‌ها در مقابل تایوان به نوعی مختل خواهد شد.

تیم ملی

تیم ملی ایران پس از زیر کشت رفتن زمین چمن آکادمی دور اول تمرینات خود در سال جاری را در ورزشگاه دستگردی (پاس قوامین) پیگیری کرد و به حق شرایط خوب این ورزشگاه از هر لحاظ، رضایت کارلوس کی‌روش و سایر عوامل تیم ملی و حتی بازیکنان را نیز در پی داشت.
بر همین اساس مقرر شد تا زمانی که زمین چمن تیم ملی برای تمرینات این تیم مجدداً آماده شود، شاگردان کی‌روش تمرینات آماده‌سازی خود را در ورزشگاه دستگردی پیگیری کنند که البته این موضوع به خاطر برگزاری دیدار عراق در این ورزشگاه برای دور دوم آماده‌سازی تیم ملی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است؛ موضوعی که شکایت و ناراحتی شدید کی‌روش را در پی داشته و این مربی در جدیدترین پیام خود به مسئولان فدراسیون ایران، از این موضوع ابراز نارضایتی کرده است.
از سوی دیگر در حالی تیم ملی برای آماده‌سازی خود دوباره دچار مشکلاتی شده است که افشین پیروانی روز گذشته در گفت و گویی از بازدید 9 زمین به همین منظور خبر داده بود و دن‌گاسپار، مربی تیم ملی نیز در گفت و گوی خود با فارس اعلام کرده بود تمرینات تیم ملی به جای ورزشگاه دستگردی در آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد.
هرچند که زمین چمن آکادمی خراب است اما این موضوع باعث نشده تا تیم ملی ریسک کرده و زمین دیگری را در روزهایی که تمرین در ورزشگاه دستگردی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، جایگزین آن کند.

تیم ملی یازدهم شهریور تمرین خود را در این ورزشگاه برگزار می‌کند و سپس به احتمال زیاد در صورت تأیید کمپ کردان از سوی سرمربی تیم ملی، شاگردان کی‌روش راهی این کمپ شده تا اردوی نهایی خود را در شب دیدار با گوام در این کمپ برگزار کنند

**روز مسابقه در کمپ کردان
تیم ملی باید روز 12 شهریور در کرج به مصاف گوام برود و همین موضوع باعث شده است تا کادرفنی تیم ملی که چهارشنبه گذشته برای بازدید از امکانات این ورزشگاه راهی کرج شده بود، سری هم به کمپ کردان بزند.
از آنجایی که تمرین تیم‌ها یک روز قبل از مسابقه باید طبق قوانین در ورزشگاه محل برگزاری دیدار فوق برگزار شود، تیم ملی یازدهم شهریور تمرین خود را در این ورزشگاه برگزار می‌کند و سپس به احتمال زیاد در صورت تأیید کمپ کردان از سوی سرمربی تیم ملی، شاگردان کی‌روش راهی این کمپ شده تا اردوی نهایی خود را در شب دیدار با گوام در این کمپ برگزار کنند.

**فدراسیون عجیب بی‌‌خیال است!
تیم ملی روزهای حساسی را پیش رو دارد و فدراسیون فوتبال در روزهایی نگران کننده برای این تیم، بی‌خیال‌تر از هر زمان دیگری است و این بار هم کی‌روش بیشتر از مسئولان داخلی به فکر تأمین امکانات برای تیم ملی است.
سرمربی تیم ملی پس از اعلام رضایت از مجموع امکانات ورزشگاه دستگردی این توقع را نداشت تا حداقل ورزشگاهی که از آن ابراز رضایت کرده است را به این نحو از چنگ او خارج کرده و به تیم دیگری بدهند و شاید فدراسیون فوتبال باید در این خصوص هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهد تا نگرانی‌ها در این مورد برای فوتبال‌دوستان برطرف شود.

 

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس