تبیان، دستیار زندگی
حال و روز پرسپولیس اصلا خوب نیست،آنها با یک امتیاز به قعر جدول لیگ برتر چسبیده اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس در کما


حال و روز پرسپولیس اصلا خوب نیست،آنها با یک امتیاز به قعر جدول لیگ برتر چسبیده اند.

 فوتبال

پرسپولیس در بد شرایطی به صخره خورد.در حالی که از دو بازی ابتدایی در لیگ برتر فقط یک امتیاز داشتند باید به مصاف قهرمان لیگ برتر چهاردهم می رفتند.تیمی منسجم،پر از انگیزه و البته میزبان در نصف جهان.
پیش بینی خیلی ها درست از آب در آمد.همان هایی که در نظرسنجی های مختلف به پیروزی سپاهان رای دادند و شانس زیادی برای پرسپولیسی ها قائل نشدند. برانکو تحت فشار بود و هر طور شده باید از این بازی امتیاز می گرفت،آن هم نه یک امتیاز،بلکه برای راضی نگه داشتن منتقدان باید با دست پر به پایتخت بر می گشت.

او که برایش احتیاط شرط اول است در این بازی یک بار دیگر ساختار قلب دفاع تیمش را تغییر داد و با فرستادن نور محمدی کنار دست بنگر روی نیمکت ذخیره ها مایکل اومانیا را به بازی گرفت تا سناریو را تکمیل کند.
سرخپوشان که در بازی با پدیده و استقلال خوزستان سه اشتباه فردی بزرگ انجام دادند (5 امتیاز از دست دادند) در بازی با سپاهان هم دو تا از این اشتباهات مرگبار را تکرار کردند تا ناکام بزرگ بازی در ال کلاسیکوی فوتبال ایران لقب بگیرند.

از گوشه و کنار باشگاه سرخ ها خبر می رسد که قرار است اختیارات برانکو را کم کنند.احتمالا اصرار او برای بازی ندادن به محسن مسلمان،محسن بنگر،رضا نورمحمدی و از همه مهمتر شکست در دوبازی پی در پی باعث شده تا سرخپوشان این تصمیم را بگیرند

آنها این بار هم " از خودی خوردند" تا یک بار دیگر طعم شکست را بچشند و رکورد دیگری را برای خودشان ثبت کنند.شکست 4 بر دو و چسبیدن پرسپولیسی ها به قعر جدول.در طول تاریخ این برای دومین بار است که پرسپولیسی ها به قعر جدول می رسند.تقریبا 18 سال پیش و در زمان مدیر عاملی امیر عابدینی بود که آنها چنین حسی را تجربه کردند.حسی که حالا به سوژه روز برای استقلالی ها چه در فضای رسانه ای و چه در فضای مجازی تبدیل شده است.
می گویند باید به برانکو فرصت داد.طبیعی است که عاقلانه نیست با دو شکست و یک تساوی سرمربی را به باشگاه احضار کنند و عذر او را بخواهند.اما از گوشه و کنار باشگاه سرخ ها خبر می رسد که قرار است اختیارات برانکو را کم کنند.احتمالا اصرار او برای بازی ندادن به محسن مسلمان،محسن بنگر،رضا نورمحمدی و از همه مهمتر شکست در دوبازی پی در پی باعث شده تا سرخپوشان این تصمیم را بگیرند.
پرسپولیس این هفته باید به مصاف یحیی و ذوب آهن برود و هفته بعد هم باید با فولاد بازی کند.حالا هر چقدر هم که بازیکنان از هواداران عذر خواهی کنند و البته بگویند هواداران چه گناهی کرده اند که پنالتی های آنها دیده نمی شود اما این حرفها برای آنها مرهم نمی شود.هواداران زمانی از پرسپولیس و بازیکنان راضی می شوند که این تیم برنده باشد و بدون تکرار اشتباهات روزهای خوبی را برای آنها رقم بزند.روزگاری که پرسپولیس واقعا پرسپولیس بود.

بخش ورزشی تبیان

منبع : خبرآنلاین