تبیان، دستیار زندگی
سرمربی فصل پیش تیم فوتبال استقلال که در فصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم هدایت تیم ملوان را برعهده گرفته بود، دو هفته پس از شروع فصل جدید این مسابقات از سمت خود کنار رفت. سرمربی جدید امروز معرفی می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی از ملوان جدا شد


سرمربی فصل پیش تیم فوتبال استقلال که در فصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم هدایت تیم ملوان را برعهده گرفته بود، دو هفته پس از شروع فصل جدید این مسابقات از سمت خود کنار رفت. سرمربی جدید امروز معرفی می‌شود.
قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی بعد از گذشت دو هفته از رقابتهای لیگ برتر فوتبال با باشگاه ملوان قطع همکاری کرد. وی پیش از دیدار با استقلال در خصوص مسایل مختلف این تیم از جمله حق و حقوق بازیکنان و نیز تعیین اسپانسر با مسئولان ملوان گفتگو کرده بود با این حال تصمیم به قطع همکاری با این تیم گرفت.

رییس هیات مدیره باشگاه ملوان:  بهترین راه جدایی بود
رییس هیات مدیره باشگاه ملوان درباره دلایل جدایی قلعه‌نویی از ملوان گفت: به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم خواسته‌های قلعه‌نویی را برآورده کنیم و لذا از هم جدا شدیم.
احمد دنیامالی افزود: به هر صورت برنامه هیات مدیره براین بود که در هفته سوم لیگ برتر تیم‌مان سرمربی حاضر بر روی نیمکت داشته باشد تا او بتواند ملوان را از کنار زمین هدایت کند.
وی ادامه داد: از روز اول امیر قلعه‌نویی شرایطی را اعلام کرده بود و به دنبال فراهم کردن این شرایط بودیم. بعد از صحبت با اسپانسر به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم در زمان کوتاهی درخواست‌های قلعه‌نویی را برآورده کنیم و به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که قلعه‌نویی از تیم جدا شود و شاید این بهترین راه بود.
دنیامالی ادامه داد: قلعه‌نویی در این زمانی که ملوان را هدایت می‌کرد زحمات زیادی برای تیم‌ ما کشید در صورتی که هیچ هزینه‌ای از باشگاه درخواست نکرد. تنها بحث قلعه‌نویی تامین مطالبات بازیکنان بود. از روز اول هم همه اسپانسرها اعلام کردند که نمی‌توانند چنین مبلغی را در زمان کوتاهی پرداخت کنند. در جمع‌بندی‌مان به این رسیدیم که به فکر سرمربی دیگری باشیم اما قطعا از راهنمایی‌های قلعه‌نویی برای ارتقاء کیفی ملوان استفاده می‌کنیم و آنها را جدی خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: از روز اول امیر قلعه‌نویی شرایطی را اعلام کرده بود و به دنبال فراهم کردن این شرایط بودیم. بعد از صحبت با اسپانسر به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم در زمان کوتاهی درخواست‌های قلعه‌نویی را برآورده کنیم و به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که قلعه‌نویی از تیم جدا شود و شاید این بهترین راه بود

رییس هیات مدیره باشگاه ملوان درباره‌ی جلسه روز گذشته این باشگاه نیز خاطر نشان کرد: این جلسه روز گذشته در تهران برگزار شد که بنده، شهردار انزلی، رییس شورای شهر انزلی در این جلسه حضور داشتند.
دنیامالی در پاسخ به این سوال که سرمربی جدید تا چه زمانی معرفی خواهد شد، گفت: از امروز صبح تا بعد از ظهر مذاکره‌ای برای انتخاب سرمربی نداشته‌ایم، اما تلاش ما بر این است تا پایان امروز سرمربی تیم مشخص شود. اگر نام گزینه‌ها را مطرح کنم شرایط برای ما سخت می‌شود. بهتر این است که بعد از قطعی شدن نام آنها را معرفی کنیم.
وی تاکید کرد: البته قلعه‌نویی به ما قول داد که اکبر محمدی در هفته سوم لیگ برتر هدایت ملوان را برعهده بگیرد و از این بابت از او ممنون هستیم. محمدی هم مربی ارزشمندی است و در این مدت به تیم ما بسیار کمک کرده است.

بخش ورزشی تبیان

منبع: ایسنا