تبیان، دستیار زندگی
پرویز مظلومی در بازگشتش به استقلال یک سورپرایز ویژه برای هواداران داشته.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دلایل موفقیت استقلال


پرویز مظلومی در بازگشتش به استقلال یک سورپرایز ویژه برای هواداران داشته.
استقلال

او موفق شده تیمی یک دست و هجومی درست کند که حالا تمام تیم های لیگ باید به تیم او احترام بگذارند. اما مظلومی که قطعا منتقدانی در بین استقلالی ها دارد، آیتم هایی در تیمش به وجود آورده است که می‌ تواند این تیم را به یک تیم دوست داشتنی در تاریخ استقلال تبدیل کند.
1. اولین نکته مثبت تیم مظلومی جوان شدن این تیم است. استقلال که سال ها از پیری تیمش ضربه خورده حالا می‌ تواند امیدوار باشد که یک نسل جدید با سال ها کسب افتخار در راه است. تیمی که می‌ تواند چندین سال استقلال را از داشتن یک تیم قدرتمند بیمه کند. امین حاج محمدی، روزبه چشمی، محمدرضا خرسندنیا، محسن کریمی، بهنام برزای، علیرضا رمضانی بازیکنانی هستند که می‌ توانند در کنار امید ابراهیمی و میثم مجیدی که در اوج جوانی تیم باتجربه ای محسوب می‌ شوند، یک تیم قدرتمند برای آینده استقلال تشکیل بدهند.
2. پرویز مظلومی در اولین تمرین استقلال بعد از بازگشت به این تیم یک قول بزرگ به هواداران این تیم داد و اعلام کرد که امسال دیگر خبری از بازی فیزیکی نیست و او می‌خواهد فوتبال روی زمین را به نمایش بگذارد. حداقل در دو بازی اول لیگ که با تیم های چندان قدرتمندی نبوده، مظلومی موفق شده به قولش عمل کند. او فوتبالی بازی می‌ کند که هواداران استقلال سال ها منتظر دیدن آن بوده اند.
3. سرمربی استقلال یک تیم یک دست درست کرده که در آن بازیکن خاصی به چشم نمی‌ آید و این تیم استقلال است که شکل بازی اش چشم هواداران را به خود خیره کرده است. اگر از تک ستاره های تیم مظلومی بگذریم، بیشتر بازیکنان این تیم کیفیت یکسانی دارند که با عملکرد تیمی خودشان را به حریف تحمیل می‌ کنند.

اولین نکته مثبت تیم مظلومی جوان شدن این تیم است. استقلال که سال ها از پیری تیمش ضربه خورده حالا می‌ تواند امیدوار باشد که یک نسل جدید با سال ها کسب افتخار در راه است. تیمی که می‌ تواند چندین سال استقلال را از داشتن یک تیم قدرتمند بیمه کند

4. تیم مظلومی برخلاف سال های گذشته تیمی است که قابلیت رسیدن به گل از راه های مختلف را دارد. اگر به تیم استقلال در 3 فصل گذشته نگاه کنید، بیشتر قدرت این تیم روی استفاده از ضربات آزاد بوده است اما حالا تیم مظلومی هم در جریان بازی خوب است و هم در ضربات آزاد بازیکنان بلندقدی دارد که می‌ تواند خیلی راحت به گل برسد.

5. بزرگترین نکته تیم مظلومی این است که حالا دیگر طرفداران استقلال هم قدرت این تیم را باور کرده اند تا همین چند وقت پیش کمتر کسی به استقلال مدل 95 امید بسته بود. اما حالا نگاه ها به این تیم عوض شده است.

جمع بندی:
فراموش نکنید که این استقلال در برابر دو حریف نه چندان قوی موفق شده نمایش خوبی داشته باشد و قطعا آبی ها برابر تیم های مدعی لیگ کار بسیار سخت تری دارند. شاید بازی هفته سوم با ذوب‌آهن محک خوبی برای شاگردان پرویز مظلومی باشد و آنجا هست که مشخص می‌ شود این تیم چه تاکتیکی برای به زانو درآوردن تیم های قدرتمند لیگ‌برتر دارد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ورزش 3