تبیان، دستیار زندگی
کارخانه ی آمریکایی Nico Gerard سری ساعت های خود با نام Pinnacle را هفته گذشته معرفی کرد. اما این ساعت ساخت سوئیس، ویژگی جالبی نیز دارد. با استفاده از بند مخصوص برای ساعت می توانید اپل واچ ۳۸ میلی متری خود را به آن متصل کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ترکیب ساعت کلاسیک با اپل‌واچ


کارخانه‌ی آمریکایی Nico Gerard سری ساعت‌های خود با نام Pinnacle را هفته گذشته معرفی کرد. اما این ساعت ساخت سوئیس، ویژگی جالبی نیز دارد. با استفاده از بند مخصوص برای ساعت می‌توانید اپل واچ ۳۸ میلی‌متری خود را به آن متصل کنید. ساعت شما در این حالت در واقع به یک ساعت دو طرفه تبدیل می‌شود و در سمتی ساعت کلاسیک و در طرفی دیگر اپل واچ شما قرار می‌گیرد.

ساعت

اپل واچ در واقع یک ساعت هوشمند است که شرکت اپل آن را در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴  همراه با آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس رونمایی کرد. اپل در این ساعت به طور پیش فرض ۲ نرم‌افزار در زمینه سلامت به نام‌های Workout و Fitness را ارائه نموده است. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به نمایش ضربان قلب، ضد آب بودن و پشتیبانی از سیری اشاره کرد. همچنین می‌توان برای بهره‌گیری از برخی نرم‌افزارها همچون اپل مپز نیز ساعت اپل را با آیفون همگام سازی کرد. این ساعت نخستین محصول جدیدی است که از زمان عرضه آی پد و بعد از مرگ استیو جابز، مدیرعامل سابق این شرکت معرفی شد.
در ترکیب ساعت کلاسیک با اپل‌واچ در واقع ساعت اصلی یک ساعت با طراحی کلاسیک است که ۴۱ میلی‌متر قطر دارد. برند Nico Gerard  برند شناخته شده‌ای نیست اما کارخانه‌ی سازنده‌ی آن وعده‌ی ساعتی خوش ساخت با موتور سوئیسی را به خریداران و علاقه‌مندان می‌دهد. از دیگر مشخصات این ساعت می‌تواند به نشانگر تاریخ و قابلیت مقاومت در آب تا عمق ۱۰۰ متری نیز اشاره کرد. این ساعت که از استیل ضد زنگ ساخته شده، در سه نسخه‌ی مشکی، آبی و طلای ۱۸ عیار با پس‌زمینه‌ی قرمز عرضه می‌شود.

اپل واچ در واقع یک ساعت هوشمند است که شرکت اپل آن را در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴  همراه با آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس رونمایی کرد. اپل در این ساعت به طور پیش فرض ۲ نرم‌افزار در زمینه سلامت به نام‌های Workout و Fitness را ارائه نموده است

اما استفاده از این ساعت در عمل مشکلاتی نیز می‌تواند به همراه داشته باشد. اول این که استفاده از دو ساعت در یک مچ دست به خصوص در هنگام قرار دادن دست بر روی سطحی صاف می‌تواند آزاردهنده باشد و به علاوه باعث می‌شود تا سطح شیشه‌ی هر دو ساعت در معرض خط و خش قرار بگیرد. همچنین حرکت مچ دست برای دیدن ساعت دوم می‌تواند خسته کننده نیز باشد.
Pinnacle در حال حاضر برای پیش‌سفارش در دسترس است و نسخه‌ی مشکی آن که ارزان‌ترین این سری از ساعت‌ها نیز به شمار می‌رود ۹۳۰۰ دلار قیمت داشته و شرکت سازنده بین ۱۰ تا ۱۲ ماه آن را تحویل می‌دهد. نسخه‌ی آبی ۹۵۰۰ دلار قیمت داشته و طی ۸ تا ۱۰ ماه آینده به خریدار تحویل داده می‌شود و نسخه‌ی طلائی آن نیز قیمت عجیب ۱۱۲ هزار دلاری دارد و برای تحویل گرفتن آن باید ۶ تا ۸ هفته صبر کرد. اپل واچ استیل نیز در هر یک از دو نسخه‌ی آبی و مشکی به همراه ساعت تحویل خریدار می‌شود و اگر نسخه‌ی طلائی خریداری شود به همراه ساعت نسخه‌ی طلائی اپل واچ نیز به خریدار داده می‌شود.

فرآوری: الهام گارسچی
بخش دانش و زندگی تبیان

منابع:
http://zoomit.ir/it-news/22679-new-luxury-watch-lets-you-attach-an-apple-watch
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D9%BE%D9%84