تبیان، دستیار زندگی
شهردار منطقه 6 ضمن اشاره به راه اندازی فاز دوم همراه سرای بیماران در منطقه گفت: این افراد می توانند در زمان سه روزه و در صورت نیاز با تجدید زمان خود به صورت رایگان در محل های تعیین شده اقامت کنند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه‌اندازی فاز دوم همراه سرای بیماران در منطقه

پاکسازی تبلیغات در خیابان انقلاب

شهردار منطقه 6 خبرداد:

شهردار منطقه 6 ضمن اشاره به راه‌اندازی فاز دوم همراه سرای بیماران در منطقه گفت: این افراد می‌توانند در زمان سه روزه و در صورت نیاز با تجدید زمان خود به صورت رایگان در محل‌های تعیین شده اقامت کنند.

عباس زادگان - بخش اجتماعی تبیان
عظیم بابایی


عظیم بابایی در نشست خبری با اشاره به اجرای طرح کمپین آسمان آبی – زمین پاک اظهار داشت: هم اکنون روزانه 6 تن زباله سبزی خوردن در شهر تهران تولید می‌شود.
وی با اشاره به به ایمن سازی 30 فضای بی دفاع شهری در منطقه گفت: آموزش رانندگان تاکسی در زمینه طرح خط سفید در حال انجام است.
شهردار منطقه 6 با اشاره به نقاشی دیواری از مشاهیر تاریخی در منطقه اضافه کرد: 66 کیلومتر از معابر منطقه تحت پوشش خط سفید قرار گرفته است و جمع آوری 8 هزار تن پسماند به صورت ماهیانه در منطقه صورت می‌پذیرد که سه هزار و382 تن از این میزان پسماند خشک است که به همین منظور 668 مخزن و دو هزار و566 کارتن پلاست به این موضوع اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به ساماندهی 5 خط اتوبوس ویژه در محورهایی مانند صادقیه ، هفت تیر ، مطهری و راه آهن بیان داشت: زیرساخت این خطوط در حال انجام بوده و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد، همچنین خط 7 اتوبوس تندرو ایمن سازی شده و دوکابینه کردن اتوبوس‌های این خط نیز دردستورکار قرار گرفته است.
بابایی در ادامه در خصوص فاز نخست محور دوچرخه سواری در خیابان طالقانی گفت: راه اندازی کانکس و استفاده از کارت هوشمند در این خیابان پیش بینی شده است.

شهردار منطقه 6 با اشاره به اینکه بیشترین مراکز درمانی و بیمارستانی در این منطقه قرار دارند، بیان داشت: در این خصوص به منظور جمع آوری زباله‌های بیمارستانی و عفونی و دفن آنها تفاهم نامه‌ای امضا شده و این موضوع به صورت مرتب درحال پایش وکنترل است .


شهردار منطقه 6 با اشاره به راه اندازی نخستین مرکز خدمات اجتماعی در محله الوند منطقه گفت: این مرکز با متراژ 870 مترمربع به منظور کارآفرینی و همچنین اولین مددسرای ویژه آقایان با متراژ 300 متر در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به نصب دوربین ثبت تخلف در 60 تقاطع منطقه افزود: از دیگر موضوعات نصب 5 مخزن برای آبیاری بوستان‌های منطقه به صورت مکانیزه درخیابان‌های کارگر ، قائم مقام ، بلوار کشاورز است که درحال انجام است. به گونه‌ای که شبکه آبیاری بارانی در پارک بهجت آباد احداث شده است.
شهردار منطقه 6 با اشاره به اینکه بیشترین مراکز درمانی و بیمارستانی در این منطقه قرار دارند، بیان داشت: در این خصوص به منظور جمع آوری زباله‌های بیمارستانی و عفونی و دفن آنها تفاهم نامه‌ای امضا شده و این موضوع به صورت مرتب درحال پایش وکنترل است .
وی به احداث همراه سرای بیماران که با همکاری وزارت بهداشت در دستور کار قرارگرفته اشاره کرد و گفت: همراه بیماران به شهرداری تهران معرفی شده و در اسرع وقت اسکان می‌یابند که در تلاش هستیم که فاز دوم این همراه سرا را نیز احداث کنیم. این درحالی است که در فاز اول اسکان 100 نفر پیش بینی شده که این افراد می‌توانند در زمان سه روزه و در صورت نیاز با تجدید زمان خود به صورت رایگان در محل‌های تعیین شده اقامت کنند.
وی در ادامه به افتتاح ایستگاه متروی میرزای شیرازی در آینده اشاره کرد و گفت: با افتتاح این ایستگاه تعداد ایستگاه‌های متروی منطقه به 12 ایستگاه خواهد رسید.
بابایی ساماندهی و پاکسازی انقلاب – ولیعصر از تبلیغات شهری خبرداد و بیان داشت: همچنین معضل ترافیک هفت تیر با اصلاح هندسی حل شده و درحال حاضر ساماندهی دست فروشان دراین میدان در دستور کار قرار گرفته است.