تبیان، دستیار زندگی
CadSoft Eagle Professional نام نرم افزار قدرتمند وکاربردی برای طراحی مدار های الکترونیکی میباشد که برنده جایزه EAGLE میباشد.این نرم افزار میتواند مدار شما را به صورت سه بعدی نمایش دهد و این قابلیت نرم افزار است که آن را جزو محبوب ترین نرم افزار ها قرار ده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی CadSoft Eagle Professional 7.3.0

نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی cadsoft eagle professional 7.3.0

مدارهای الکترونیکی (Electronic circuit) به همراه مدارهای الکتریکی، دو دسته‌ی کلّی از مدارها به شمار می‌روند. در مدارهای الکتریکی، محیط حرکت الکترون و بطور کلّی جنس مشکّل مولّفه‌های مدار، به هیچ عنوان اهمّیّت ندارند؛ بلکه رابطه‌ی ریاضی میان ولتاژ و جریان این مولّفه‌های الکترونیکی مهم‌اند. درحقیقت، در واکاوی این مدارها کمتر به ساختمان این افزاره‌ها توجّه می‌شود.

برعکس مدارهای الکتریکی، مدارهای الکترونیکیْ علاوه بر رابطه‌ی ریاضی ولتاژ و جریان افزاره، به محیط گذر الکترون توجّه کرده و درکل این جنس و شیوه‌ی ساخت مولّفه‌هاست که اهمّیّت بالایی دارد. در واکاوی برخی مدارهای الکترونیکی، چون معادله‌های دیفرانسیل بسیار سخت و پیچیده ایجاد می‌شوند، غالباً از تقریب برای بخش‌های الکترونیکی استفاده می‌شود.

مدارهای الکترونیکی، خود به دو دسته‌ی «مدارهای رقمی» و «مدارهای مانسته» تقسیم می‌شوند. در دسته‌ی رقمی، منظور از «رقم» صفر و یک است که صفر بمعنای «صفر منطقی» و یک بمعنای «یک منطقی»، که صفر بمعنای «صفر ولت» و یک بمعنای «پنج ولت» می‌باشد.

CadSoft Eagle Professional نام نرم افزار قدرتمند وکاربردی برای طراحی مدار های الکترونیکی میباشد که برنده جایزه EAGLE میباشد.این نرم افزار میتواند مدار شما را به صورت سه بعدی نمایش دهد و این قابلیت نرم افزار است که آن را جزو محبوب ترین نرم افزار ها قرار دهد.این نرم افزار دارای کتابخانه قدرتمند که در آن تمامی قطعات کاربردی الکترونیکی وجود دارد موجود است.این نرم افزار بر روی تمامی نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز قابل اجرا میباشد.

اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی مشاوران نیاز دارید، کارشناسان ما در بخش مشاوره پاسخگوی شما هستند.

مرکز یادگیری سایت تبیان - فرآورنده و تنظیم: علی سرمدی