تبیان، دستیار زندگی
این روزها صنعت گیم موبایل دنیا با سرعت در حال پیشرفت است و خیلی از افراد، با بازی کردن وقت خود را سپری می کنند. یکی از بازی هایی که این روزها از محبوبیت بسیاری در نزد کاربران برخوردار است، بازی موبایلی aa است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نهایت هیجان در یک بازی فکری


این روزها صنعت گیم موبایل دنیا با سرعت در حال پیشرفت است و خیلی از افراد، با بازی کردن وقت خود را سپری می‌کنند. یکی از بازی‌هایی که این روزها از محبوبیت بسیاری در نزد کاربران برخوردار است، بازی موبایلی aa است که در این مقاله قصد داریم که به معرفی و نقد و بررسی آن بپردازیم؛ پس در ادامه با ما همراه شوید.

بازی فکری

aa یک بازی کاملا ساده است و از گرافیک بسیار پیشرفته نیز بهره نمی‌برد اما در عین حال، از جذاب‌ترین و اعتیاد آورترین بازی‌های موبایل است که در آن تمرکز حرف اول را می‌زند.

در این بازی و در هر مرحله یک دایره بزرگ سیاه رنگ در وسط صفحه قرار دارد و انشعاباتی از آن خارج شده است، دایره و انشعاباتش به دور خود می‌چرخند و شما باید به سمت دایره شلیک کنید، به طوری که ضربه‌تان به انشعابات دایره برخورد نداشته باشد. متناسب با هر مرحله، تعداد ضربات بیش‌تری باید بزنید تا به مراحل بعد بروید.

بازی که شروع شد، این دایره شروع به چرخش می‌کند و شما باید دایره‌های کوچک در پایین صفحه را به سمت دایره بزرگ پرتاب کنید. باید دقت داشته باشید که دایره‌های کوچک به سر انشعابات دایره بزرگ برخورد نکند؛ در صورت عدم برخورد، دایره کوچک به یکی از انشعابات تبدیل شده و بازی ادامه می‌یابد تا دایره‌های شما تمام شوند، سپس به مرحله بعد می‌روید.

در این بازی و در هر مرحله یک دایره بزرگ سیاه رنگ در وسط صفحه قرار دارد و انشعاباتی از آن خارج شده است، دایره و انشعاباتش به دور خود می‌چرخند و شما باید به سمت دایره شلیک کنید، به طوری که ضربه‌تان به انشعابات دایره برخورد نداشته باشد. متناسب با هر مرحله، تعداد ضربات بیش‌تری باید بزنید تا به مراحل بعد بروید

اما خب، این موضوع به هیچ وجه کار آسانی نیست و در صورتی که کوچک‌ترین برخوردی با انشعابات داشتید، باید تلاش مجدد بکنید و تمام زحمات‌تان هدر می‌رود!aa(2)در ابتدا بازی aa بسیار آسان است اما به مرور و خیلی زود به مشکل بر می‎خورید و با موانع مختلفی مواجه خواهید شد. این بازی 600 مرحله است و اگر بتوانید از مرحله‌ 50 به بالاتر بروید، کار بسیار بزرگی کرده‌اید، چرا که، این کار بسیار دشوار است و کار هر کسی نیست! با رفتن به مراحل بالاتر، علاوه بر اینکه تعداد ضربات بیشتری باید بزنید، تعداد انشعابات دایره نیز افزایش می‌یابد و در کنار این‌ها، بر سرعت چرخش دایره در هر مرحله، افزوده می‌شود به طوری که گاهی، در کنار تمرکز، باید شانس نیز داشته باشید.

اگر می‌خواهید یک بازی جذاب را تجربه کنید و در کنار آن، هوش و تمرکز خود را بسنجید، aa یک بازی کاملا ایده‌آل برای شماست. کمپانی سازنده aa، پس از موفقیت آن، نسخه‌های دیگری از آن را نیز معرفی کرده است که هیچ‌کدام به جذابی نسخه‌ اصلی نیستند. این بازی  به‌صورت رایگان در مارکت‌ها وجود دارد پس همین حالا آن را دانلود و روی تلفن هوشمندتان نصب کنید و از گیم‌ پلی جذاب آن لذت ببرید. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را از مارکت بازار با حجم 13 مگابایت دانلود نمایید.

بخش دانش و زندگی تبیان

منبع: آی تی رسان