تبیان، دستیار زندگی
نگی داود عابدین زاده به مدال نقره دست یافت کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم تیم ملی فرنگی کشورمان به مدال نقره مسابقات کشتی پانزدهمین دوره بازیهای آسیایی دست یافت. در فینال وزن 74 كیلوگرم رقابت‌های كشتی فرنگی ‌بازی‌های آسی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کسب دو مدال نقره برای کشتی گیران فرنگی



داود عابدین زاده به مدال نقره دست یافت

کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم تیم ملی فرنگی کشورمان به مدال نقره مسابقات کشتی پانزدهمین دوره بازیهای آسیایی دست یافت.

در فینال وزن 74 كیلوگرم رقابت‌های كشتی فرنگی ‌بازی‌های آسیایی دوحه داود عابدین زاده به مصاف رومن ملوشین از قزاقستان رفت و در یك كشتی انتقادآمیز با نتیجه 7 بر 3 شكست خورد.

دراین کشتی داود عابدین زاده نتوانست اقتدار کشتی های گذشته را به نمایش بگذارد و در مجموع دو وقت اول و دوم با نتیجه 5 بر1 مقابل حریف قزاقستانی خود تن به شکست داد و به مدال نقره بازیهای آسیایی دست یافت.


هشتمین مدال نقره برای مسعود هاشم زاده

مسعود هاشم‌زاده با شكست از حریف كره‌ای خود صاحب مدال نقره‌ی بازی‌های آسیایی دوحه شد.

کشتی گیر وزن 96 کیلوگرم تیم فرنگی کشورمان با قبول شکست برابر حریف کره ای به مدال نقره بازیهای آسیایی دست یافت تا کشتی ایران هم در روز اول به مدال طلا نرسد.

هاشم زاده که در دیدارهای گذشته خود کشتی های قابل قبولی را به نمایش گذاشته بود در دیدار فینال حرفی برای گفتن نداشتن و برابر تی هان از کره جنوبی در دو وقت اول و دوم با نتیجه 3 بر1 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

دومین مدال نقره کشتی فرنگی ایران در شرایطی بدست آمد که تیم ملی فرنگی کشورمان دیروز در سه وزن به مصاف حریفان خود رفت و نتوانست به مدال طلا دست پیدا کند. دو مدال نقره حاصل تلاش کشتی گیران ایران در اولین روز بود.

امروز نیز کشتی فرنگی در چهار وزن پیگیری می شود که امیدواریم کشتی گیران ما در پایان به روی سکو بروند .