تبیان، دستیار زندگی
سامسونگ چندی پیش گزارش مالی خود را منتشر کرد. گزارش مالی این شرکت یک سود بسیار خوب را برای سامسونگ نشان می داد اما به گفته ی سامسونگ به هدفمان نرسیدیم.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاهش قیمت دو گوشی گلکسی اس 6 و اس 6 اج سامسونگ


سامسونگ چندی پیش گزارش مالی خود را منتشر کرد. گزارش مالی این شرکت یک سود بسیار خوب را برای سامسونگ نشان می داد اما به گفته ی سامسونگ به هدفمان نرسیدیم.

گوشی

در کنار این موضوع گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج+ نیز به زودی معرفی می شود و سامسونگ برای این که فروش بیشتری از این دو گوشی خود یعنی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج داشته باشد قصد کاهش قیمت این دو گوشی را داشت. خبر ها حاکی از آن هستند که سامسونگ قیمت گوشی های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج خود را در کشور هلند کاهش داده است.
شروع کاهش قیمت دو گوشی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج از شعبه‌ی هلند سامسونگ آغاز شده و نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی اس ۶ با کاهش ۱۰۹ دلاری، به قیمت ۶۵۶ دلار رسیده است.

به علاوه گلکسی اس ۶ اج نیز با کاهشی ۱۶۴ دلاری با قیمت ۷۶۵ دلار به فروش می‌رسد. این کاهش قیمت اندکی قبل از کنفرانس رسمی سامسونگ در ۲۲ مرداد صورت گرفته است. انتظار می‌رود سامسونگ در کنفرانس روز۲۲ مرداد خود از گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ رونمایی کند.

شروع کاهش قیمت دو گوشی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج از شعبه‌ی هلند سامسونگ آغاز شده و نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی اس ۶ با کاهش ۱۰۹ دلاری، به قیمت ۶۵۶ دلار رسیده است

با شروع کاهش قیمت گوشی‌های گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج انتظار می‌رود این کاهش قیمت در سایر نقاط دنیا نیز به وقوع بپیوندد. اما سوال اینجا است که آیا کاهش قیمت این دو گوشی می‌تواند به فروش سامسونگ در ماه‌های آینده‌ی سال کمک کند، چرا که این بازه از سال برهه‌ی زمانی حساسی برای سامسونگ است.
ماه آینده اپل از دو گوشی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس خود رونمایی خواهد کرد و برخی کارشناسان معتقد هستند با به کارگیری قابلیت فورس تاچ در این دو گوشی اپل بار دیگر فروش خوبی را تجربه خواهد کرد. در طرف دیگر نیز موتو ایکس استایل و وان پلاس ۲ با ارائه‌ی گوشی‌های ارزان قیمت با مشخصات فنی عالی، خطر بزرگی برای سامسونگ هستند. به علاوه انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی نیز از گوشی جدید پرده برداری کرده و شرکت ال‌جی نیز گوشی هوشمند قدرتمندی را معرفی کند.
سامسونگ نیز با عرضه‌ی گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج+ و کاهش قیمت گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج در تلاش است تا بخش عمده‌ای از بازار گوشی‌های هوشمند در ماه‌های آینده‌ی سال میلادی را در اختیار داشته باشد.

الهام گارسچی
بخش دانش و زندگی تبیان

منابع:

http://zoomit.ir/articles/mobile/22686-promised-permanent-price-cuts-for-the-galaxy-s6-galaxy-s6-edge-begin
http://www.ariamoons.com/samsung/35554/