تبیان، دستیار زندگی
مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، روابط عمومی ها را موتور محرکه و قلب تپنده دستگاه های اجرایی دانست و گفت: این مجموعه ها می توانند به بازتاب خدمات دولت تدبیر و امید در جامعه و اطلاع رسانی در این زمینه کمک کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی ها به بازتاب خدمات دولت کمک کنند


روابط عمومی

مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، روابط عمومی ها را موتور محرکه و قلب تپنده دستگاه های اجرایی دانست و گفت: این مجموعه ها می توانند به بازتاب خدمات دولت تدبیر و امید در جامعه و اطلاع رسانی در این زمینه کمک کنند.
به گزارش روابط عمومی، سید آیت الله رزمجو، روز سه شنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های فارس در شیراز افزود: فارس از استان های اثرگذار و مهم کشور است به همین سبب روابط عمومی های این استان باید بکوشند که فارس و ظرفیت های موجود در آن به خوبی معرفی و جایگاه واقعی این منطقه تبیین شود.
وی ادامه داد: رسانه های خبری، بخشی از اخبار و اطلاعات روز این استان را از طریق روابط عمومی ها دریافت و سپس مخابره می کنند با توجه به این امر اطلاع رسانی در این سطح وظیفه روابط عمومی ها را بیش از پیش سنگین می کند.
مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس افزود: اگر فضای اطلاع رسانی و جو حاکم بر استان فضایی خوشبینانه و همراه با شادی و نشاط باشد، روح امید در کالبد جامعه دمیده خواهد شد و زمینه ظهور و بروز افراد خلاق و ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه گذاری و اشتغال پایدار هم فراهم می شود.
رزمجو گفت:وجود بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی فراوان و وجود آستان مقدس شاهچراغ (ع) که زینت بخش تمام نقاط فارس به ویژه شهر شیراز است و این شهر را به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی معرفی کرده، جایگاه ویژه ای را برای فارس در کشور ترسیم کرده است.
او ادامه داد:به سبب این جایگاه، انتظارها و و توقع ها نیز استان فارس بالاست و ضروری است روابط عمومی ها با همدلی و همفکری به اعتلای جایگاه این استان کمک کنند.
رزمجو، تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس را اقدامی مهم دانست و بیان داشت: این شورا به عنوان هماهنگ کننده روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان وظیفه خطیری بر عهده دارد و حضور استاندار به عنوان رییس شورا جایگاه رفیعی به این شورا بخشیده است.
مشاور استاندار فارس گفت: جلسه های شورای مرکزی هماهنگی روابط عمومی های استان فارس هر ماه و به شکل مستمر برگزار می شود و اگر همدلی، همراهی و برنامه ریزی اساس کار باشد، خروجی کار به نفع مردم این استان خواهد بود.
رزمجو افزود: استانداری فارس به عنوان یک دستگاه حاکمیتی، ضمن نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی در استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد، بر پیشرفت و توسعه استان هم تاکید دارد.

تنظیم: هومن بهلولی