تبیان، دستیار زندگی
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روابط عمومی ها حیطه اقدامات خود را تنها در نصب پوستر و بنر نبینند، گفت: روابط عمومی نقش مهمی در پاسخ گویی یک سازمان دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی تنها نصب پوستر و بنر نیست

روابط عمومی

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روابط عمومی‌ها حیطه اقدامات خود را تنها در نصب پوستر و بنر نبینند، گفت: روابط عمومی نقش مهمی در پاسخ‌گویی یک سازمان دارد.
به گزارش روابط عمومی، ابراهیم رضایی‌بابادی عصر امروز در ششمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان کرمانشاه اظهار کرد: روابط عمومی فعال و پویا نقش مهمی در پاسخ‌گویی یک سازمان دارد.
رضایی‌بابادی حذف بسیاری از بخش‌ها در سازمان‌ها را مستلزم فعالیت مبتکرانه روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: دولت تدبیر و امید پاسخ‌گویی را در اولویت کار خود قرار داده است.
به گفته استاندار کرمانشاه، روابط عمومی‌ها برای پاسخ‌گویی یک سازمان می‌توانند مسیر را هموار کنند و دولت تدبیر و امید ارتباط با مردم را بسیار مورد توجه قرار داده است.
این مسئول با بیان اینکه استفاده از توان مردمی و ظرفیت عمومی می‌تواند انجام بسیاری از امور را تسهیل کند، افزود: مردم در پیش‌برد اهداف سازمان‌ها و امور نقش بسیار مهمی می‌توانند ایفا کنند.
وی حضور مردم در عرصه‌های مختلف را موجب انجام هر چه بهتر کارها دانست و گفت: روابط عمومی‌ها باید با آموزش‌های جدید و علمی پیش بروند.
استاندار کرمانشاه از فعالان این عرصه خواست که حیطه اقدامات خود را تنها در نصب پوستر و بنر نبینند و تاکید کرد: روابط عمومی در واقع یک هنر و یک علم با پیچیدگی‌های خاص است.

*رسانه‌ها پیام سازمان‌ها را به جامعه منتقل می‌کنند

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه نیز در این مراسم با بیان اینکه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها فصل مشترک کاری بسیاری دارند، عنوان کرد: هر دو با عموم مردم و افراد جامعه در ارتباط هستند.
فریدون معتمدیان رسانه‌ها را ابزاری قوی برای ارتباط‌گیری روابط عمومی‌ها با بدنه جامعه برشمرد و تصریح کرد: رسانه‌ها و روابط عمومی می‌توانند در کنار یکدیگر به اهداف در نظر گرفته شده دست یابند.
براساس این گزارش، در ششمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان کرمانشاه از روابط عمومی‌های برتر در بخش‌های مختلف تقدیر شد.
گفتنی است، برق سالن همایش قطع شد و به همین دلیل برنامه برای مدتی متوقف شده و حضار مجبور به ترک سالن شدند. ادامه برنامه به داخل محوطه باز انتقال یافت و بخشی از قسمت‌های در نظر گرفته شده حذف شد.

تنظیم: هومن بهلولی