تبیان، دستیار زندگی
امروز بعد از شش سال شاهد دومین نسخه ی رسمی بازی Angry Birds 2 بودیم. پرندگان خشمگین این بار با قدرت هر چه تمام برگشته اند تا انتقام سختی از خوک های سبز رنگ بگیرند و بار دیگر شاهد جدال پرندگان خشمگین و خوک های سبز رنگ هستیم. سری اول بازی Angry Birds در سا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بررسی بازی موبایل (Angry Birds 2) پرندگان خشمگین ۲


امروز بعد از شش سال شاهد دومین نسخه‌ی رسمی بازی Angry Birds 2 بودیم. پرندگان خشمگین این‌ بار با قدرت هر چه تمام برگشته‌اند تا انتقام سختی از خوک‌های سبز رنگ بگیرند و بار دیگر شاهد جدال پرندگان خشمگین و خوک‌های سبز رنگ هستیم.
سری اول بازی Angry Birds در سال ۲۰۰۹ برای پلتفورم های مختلف عرضه شد و بعد آن تعداد زیادی Angry Birds  با تم های مختلف ساخته شد. اما می توان گفت Angry Birds 2  یک جانشین واقعی برای بازی اصلی Angry Birds  است.
پرندگان خشمگین

کمپانی بازی سازی Rovio ، سازنده این بازی معروف و پرطرفدار، طبق وعده قبلی خود نسخه دوم از این بازی محبوب را برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر نمود.نسخه اندرویدی بازی  Angry Birds 2   با حجم ۶۸ مگابایت در Play  Store قرار گرفته و نسخه iOS آن نیز با حجم حدود ۸۱ مگابایت از App Store قابل دریافت است.
ایده اصلی این سری بازی ها در نسخه جدید هیچ تغییری نکرده است و کماکان پرندگان را کمی به عقب بکشید و با زاویه‌ی مناسب به سمت خوک‌ها و سازه‌هایی که در لا‌به‌لای آن سنگر گرفته‌اند پرتاب کنید تا از بین بروند. یک مکانیزم ساده و در عین حال جذاب که در طی سال‌های گذشته طرفداران بسیار زیادی را به سمت سری Angry Birds کشانده است. Angry Birds 2 دارای ۲۴۰ مرحله است و احتمالا به زودی شاهد مراحل بیشتری خواهیم بود. هر مرحله نیز شامل دو یا چند قسمت مختلف می‌شود.

پرندگان خشمگین

بیشتر پرندگان موجود در بازی Angry Birds 2، همان پرندگان آشنای نسخه های پیشین هستند و تنها چند پرنده جدید به جمع آن ها اضافه شده است. گیم پلی بازی هم همانطور که اشاره شد تغییر خاصی نداشته است و با همان گیم پلی ساده نسخه های قبل مواجه هستیم که البته در برخی زمینه ها بهبود هایی داشته اشت. نحوه رد کردن مراحل در نسخه جدید کمی فرق کرده است و مراحل به صورت چند بخشی طراحی شده اند که برای عبور از یک بخش به بخش دیگر باید مقدار معینی از سازه های خوک ها را به همراه خود آن ها نابود کنید. همچنین درAngry Birds 2 مبارزه با غول آخر ها نیز به بازی اضافه شده است که می تواند بسیار جالب باشد.

یکی از ویژگی هایی که بسیاری از گیمر ها همواره جای خالی آن را در این سری از بازی ها احساس می کردند، انتخاب پرنده دلخواه برای پرتاب کردن بود که بالاخره در این نسخه جدید، این قابلیت اضافه شده است.

یکی از ویژگی هایی که بسیاری از گیمر ها همواره جای خالی آن را در این سری از بازی ها احساس می کردند، انتخاب پرنده دلخواه برای پرتاب کردن بود که بالاخره در این نسخه جدید، این قابلیت اضافه شده است. پیش از این پرنده ها به صورت نوبتی برای پرتاب شدن درون تیر و کمان قرار می گرفتند و از این به بعد می توانید خودتان هر پرنده ای را که خواستید درون تیر و کمان قرار دهید. در کنار همه این ها، در Angry Birds 2 با گرافیک بهتر و انیمیشن های روان تری روبرو هستیم که از بین بردن خوک ها و قلعه های آن ها را بسیار جذاب تر و چشم نواز تر از گذشته کرده است.

فرآوری :الهام گارسچی

بخش دانش و زندگی تبیان



منابع:

http://zoomit.ir/it-news/game/22580-angry-birds-2-mobile-game-review
http://gadgetnews.ir