تبیان، دستیار زندگی
جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه‌ای مواضع این تشكل دانشجویی را درباره‌ی چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام كرد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ابتدای این بیانیه با بیان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان


جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه‌ای مواضع این تشكل دانشجویی را درباره‌ی چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام كرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ابتدای این بیانیه با بیان اینكه به حول و قوه الهی تا چند روز دیگر چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، كه آزمایش الهی دیگری است، برگزار خواهد شد و ملت مومن و انقلابی ایران با حضور گسترده و بصیرانه خود، گام محكم دیگری در را هتحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی كه همانا تحقق دولت اسلامی و كشور اسلامی است، برخواهد داشت، آمده است:جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان یكی از تشكل‌های دانشجویی كه «ولایت فقیه» را هدیه خداوند تبارك و تعالی می‌داند، حضور فعال در هر عرصه و هر گونه موضع‌گیری و اقدامی را كه موجب پاسداری و پشتیبانی از این اصل الهی كه ستون فقرات نظام اسلامی‌ است، برخود لازم و ضروری می‌داند و انتخابات مجلس خبرگان از عرصه‌هایی است كه ارتباط وثیق و تنگاتنگی با این اصل دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پس از بررسی سیره نظری و عملی نامزد‌های انتخابات و تحقیق درباره كسانیكه شناخت كافی درباره آنها نداشت، آقایان مشكینی، مصباح یزدی، خوشوقت، سید محسن خرازی، احمد جنتی، محمد یزدی ، محمد محمدی گیلانی، رضا استادی، علی مومن پور، عبد النبی نمازی را هماهنگ و همخوان با اصول و اهداف آرمانی خود تشخیص داده ، تاكید شده است: معرفی این اسامی را گامی در راستای پیگیری مطالبات دانشجویی می‌دانیم كه پس از انتخابات نیز قابل پیگیری است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران