تبیان، دستیار زندگی
اگر شما دائما در حال استفاده از تلفن همراهتان هستید یا زمان زیادی را دور از خانه و محل کار به سر می برید به همراه داشتن یک باتری که بتواند گوشی همراه شمارا شارژ کند بسیار کارساز است. به خصوص اگر این باتری در اندازه قابل حملی طراحی شده باشد. به این ترت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهترین باتری قابل حمل برای شارژ موبایل


اگر شما دائما در حال استفاده از تلفن همراهتان هستید یا زمان زیادی را دور از خانه و محل کار به سر می‌برید به همراه داشتن یک باتری که بتواند گوشی همراه شمارا شارژ کند بسیار کارساز است.


به‌خصوص اگر این باتری در اندازه قابل‌حملی طراحی‌شده باشد. به‌این‌ترتیب دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نخواهید بود.

شارژ موبایل

در حال حاضر در بازار با تنوع فراوانی ازاین‌گونه باتری‌ها مواجه هستیم. اما بهترین گزینه موجود برای شما، یک RAVPower باتری است که به بهترین صورت نیاز شمارا برآورده می‌کند. این باتری از سایز کوچکی برخوردار است و انواع پورت‌ها برای همه وسایل بر روی آن موجود است.

قابلیت فوق‌العاده آن شارژ کردن وسایل شما در یک‌زمان کم است ومی‌تواند گوشی یا تبلت شمارا به‌سرعت شارژ کند. این شارژر شاید نتواند زمان طولانی گوشی شمارا شارژ کند اما کارتان را راه می‌اندازد و شمارا به خانه می‌رساند. هم‌چنین دارای چراغ led است که به شما کمک می‌کند تا گجت خود را به نقطه اتصال مناسب آن وصل کنید.

شارژ موبایل

RAVPower گران نیست و شما می توانید آن را در هر رنگ دلخواه داشته باشید.قیمت رنگ های سیاه و سفید آن ۱۳ دلار و رنگ های دیگر ۱۶ دلار است.

بخش دانش و زندگی تبیان

منبع : برترین ها