تبیان، دستیار زندگی
محسن فروزان که قبل از بازی سیاه جامگان و استقلال به خبرورزشی گفته بود سراغ نیمکت استقلال می رود و با پرویز مظلومی خوش وبش می کند چون می داند مظلومی در جدایی او از مجموعه آبی نقشی نداشت، نه تنها در بازی افتتاحیه لیگ برتر سراغ نیمکت استقلال و مظلومی نرفت، ب
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وقتی رحمتی با فروزان دست نداد


محسن فروزان که قبل از بازی سیاه‌جامگان و استقلال به خبرورزشی گفته بود سراغ نیمکت استقلال می‌رود و با پرویز مظلومی خوش‌وبش می‌کند چون می‌داند مظلومی در جدایی او از مجموعه آبی نقشی نداشت، نه تنها در بازی افتتاحیه لیگ برتر سراغ نیمکت استقلال و مظلومی نرفت، بلکه در رفتاری عجیب و غیرقابل توجیه از دست دادن با سیدمهدی رحمتی هم خودداری کرد.


رحمتی

فروزان كه از همان مصاحبه‌اش هم معلوم بود رحمتی را عامل جدایی‌اش از استقلال می‌داند، وقتی بازیكنان سیاه‌جامگان به صف شدند تا با استقلالی‌ها دست بدهند، با تمام آبی‌پوشان دست داد اما از دست دادن با سیدمهدی رحمتی كه دستش را به سمت او دراز كرده بود، خودداری كرد. این حركت فروزان تعجب اهالی فوتبال را به همراه داشت. خیلی‌ها با تعجب از خودشان می‌پرسند فروزان كه فقط یك سال در استقلال بازی كرده، چرا فكر می‌كند در استقلال حق آب و گل داشته و چرا دست دوستی دروازه‌بانی كه هم از او بزرگتر و باتجربه‌تر است و هم استقلالی‌تر را رد كرده است؟! كاری به شایعاتی كه پشت سر رحمتی راه افتاده، نداریم و نمی‌خواهیم به این شایعه كه مستند و قابل اثبات نیست، بپردازیم اما حتی اگر استقلال به خاطر بازگشت رحمتی، فروزان را نخواسته باشد و حتی اگر بر فرض محال، رحمتی به باشگاه گفته باشد فروزان باید برود، باز هم كار فروزان را به هیچ‌وجه تأیید نمی‌كنیم و او برای نشان دادن ناراحتی خود از رحمتی بدترین راه را انتخاب كرد و بازی افتتاحیه لیگ برتر را از زیبایی انداخت. فوتبال جای این قبیل رفتارها نیست. دلخوری‌ها و كنایه‌ها را نباید به میدان رقابت كشاند. این تصاویر اگر خارج از ایران در رسانه‌ها منتشر شود، تتمه آبروی فوتبال ما زیر سوال می‌رود و ما كه از لحاظ كیفی و فنی حریف خارجی‌ها نمی‌شویم، از لحاظ اخلاقی هم دیگر نمی‌توانیم «پز» بدهیم برای روحیات پهلوانی ارزش قائل هستیم.

بخش ورزشی تبیان

منبع : خبرورزشی