تبیان، دستیار زندگی
د حادثه تلخ مسكو برای حسن رنگرزتكرار شد زیدوند اسیر ناداوری شد پیكارهای كشتی فرنگی جام امیدهای المپیك مجارستان ، روز گذشته با كسب نتایج باور نكردنی برای تیم ملی كشورمان به پایان رسید. در وزن60 كیلو گرم حسن رنگرز در دیدار پایا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رنگرز نایب قهرمان شد

حادثه تلخ مسكو برای حسن رنگرزتكرار شد

زیدوند اسیر ناداوری شد

پیكارهای كشتی فرنگی جام امیدهای المپیك مجارستان ، روز گذشته با كسب نتایج باور نكردنی برای تیم ملی كشورمان به پایان رسید.

در وزن60 كیلو گرم حسن رنگرز در دیدار پایانی  و فینال در حالی كه6 برصفر از حریف خود جلو بود اما مانند رقابت های جهانی سال گذشته مسكو ، ناگهان درحین اجرای فن ، اسیر بدل حریف خود شد وبا ضربه فنی به مدال نقره دست یافت.

پرویز زیدوند دیگر فرنگی كار اعزامی كشورمان نیز با وجود برتری فراوان برابر حریف مجارستانی خود این بار اسیر ناداوری در اجرای فن سینه به سینه شد . زیدوند در پایان مسابقه فن سینه به سینه را اجرا كرد اما داوران با نتیجه3 بر صفر دست كشتی گیر مجاری را به عنوان فرد پیروز بالا بردند.

لازم به ذكر است كه در پایان دیدار پرویز زیدوند و كشتی گیر مجارستانی ، ابراهیم سیف پور، رضا سیم خواه وسفیر ایران كه در سالن مسابقات حضوری فعالانه داشت ، با اعتراض به مسئولین برگزاری مسابقات به نحوه قضاوت داوران اعتراض كردند. اما به دلیل پوشش تصویری بسیار ضعیف مسابقات، امكان بازبینی فیلم وجود نداشت و اعتراض كادر فنی نیز به جایی نرسید.

اولتیماتوم برای ورون ؛

چهارشنبه لندن یا منچستر؟ !

روز چهارشنبه تكلیف ورون مشخص می شود.

منچستر یونایتد48 ساعت به ستاره آرژانتینی خود فرصت داده تا تصمیم خود را بگیرد.

سران چلسی از حالا با15 میلیون پوند ، كنارِ درِ باشگاه منچستر یونایتد ایستاده اند!

بعد از درخشش فوق العاده ورون درآمریكا، فرگوسن نسبت به نگهداشتن او حریص تر شده است .

منچستر، بارسلونا را شكست داد

دیدار دوستانه منچستر یونایتد انگلیس و بارسلونای اسپانیا درآمریكا به سود قرمز پوشان انگلیسی خاتمه یافت. در این دیدار زیبا، فورلان دوبار و نیستلروی  یك بار دروازه حریف را فروریختند و تك گل بارسلون را كلایورت به ثمر رساند. در پایان، این بازی با نتیجه 1-3 به سود منچستر خاتمه پذیرفت .