تبیان، دستیار زندگی
ایی علی مظاهری با پیروزی در مرحله‌ی یك چهارم نهایی مسابقات بوكس بازی های آسیایی دوحه، به نیمه نهایی راه یافت. علی مظاهری، بوكسور وزن 91 - كیلوگرم ایران عصر دیروز مسابقه خود در مرحله یك چهارم نهایی را با "بكزود تورگونو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج هفتمین روز بازیهای آسیایی


علی مظاهری با پیروزی در مرحله‌ی یك چهارم نهایی مسابقات بوكس بازی های آسیایی دوحه، به نیمه نهایی راه یافت.

علی مظاهری، بوكسور وزن 91 - كیلوگرم ایران عصر دیروز مسابقه خود در مرحله یك چهارم نهایی را با "بكزود تورگونوف" از قرقیزستان برگزار كرد و در پایان با نتیجه‌ی 25 بر 6 حریف خود را شكست داد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه یافت.

وی در این مرحله باید با "دیمیتری گوتفرید" از قزاقستان مبارزه كند.

این مسابقه ساعت 30 : 16 فردا (یكشنبه) به وقت تهران برگزار می‌شود.


سومین شكست تیم سپك تاكرا ایران

تیم ملی سپك تاكرا ایران در سومین دیدار خود شكست خورد.

به گزارش ایسنا ، تیم ملی سپك تاكرا ایران در سومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی دوحه به مصاف فیلیپین رفت كه در دو ست متوالی با نتایج 21 بر 14 و 21 بر 13 شكست خورد.

این سومین شكست متوالی تیم سپك تاكرا ایران بود. در مسابقات قبلی تیم ایران برابر میانمار و هند مغلوب شده بود.


برتری تیم هندبال ایران برابر عربستان

تیم هندبال ایران در دومین دیدار مرحله دوم رقابتهای بازیهای آسیایی دوحه مقابل تیم عربستان به برتری دست یافت.

تیم هندبال ایران که در مسابقه اول خود از دور دوم برابر قطر با نتیجه 27 بر 24 شکست خورده بود موفق شد تیم هندبال عربستان را با نتیجه 28 بر 19 شکست دهد.

هندبالیستهای ایران با این برتری دراین دیدار در رده دوم این گروه قرار گرفتند و در صورت برتری در مسابقه امروز مقابل سوریه به مرحله نیمه نهایی این رقابتها راه خواهند یافت.


رضا بوعذار به فینال دو400 متر باز‌ی‌های آسیایی راه یافت

رضا بوعذار به فینال رقابت‌های 400 متر باز‌ی‌های آسیایی دوحه راه یافت.

به گزارش (ایسنا)،‏‌ در دومین روز از مسابقات دوومیدانی بازی‌های آسیایی، امروز(جمعه) پس از فینالیست‌ شدن سجاد مرادی در 1500 متر‏، رضا بوعذار در دور دوم مقدماتی دوی 400 متر با زمان 46 ثانیه‌ و 96 صدم ثانیه در گروه خود دوم شد و پس از دونده‌ی جاماییكایی الاصل كشور بحرین به فینال مسابقات راه یافت.

در این رقابت "براندون سیمپسون" با زمان 46 ثانیه و 82 صدم ثانیه اول شد. از این گروه تنها دو نفر به فینال راه یافتند.

مسابقات فینال دوی چهارصد متر بازی‌های آسیایی دوحه ساعت 17 و 15 دقیقه به وقت تهران در روز یكشنبه برگزار می‌شود. در این رقابت به غیر از بوعذار و نماینده بحرین، "حمدان البیشی" از عربستان‏، "یوكی یاماگوچی" و "یوزو كانمارو" از ژاپن و "دودامپی" از سریلانكا حضور دارند.