تبیان، دستیار زندگی
نند مربی تیم فوتبال امید ایران گفت: متاسفانه دو مهاجم ما فداكاری نمی‌كنند و تفكر فردی دارند. محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، درباره پیروزی دو بر صفر مقابل هند اظهار داشت: با توجه به حساسیت بازی، تیم نمایش خ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پنجعلی : برهانی و اولادی برای تیم فداكاری نمی‌كنند


مربی تیم فوتبال امید ایران گفت: متاسفانه دو مهاجم ما فداكاری نمی‌كنند و تفكر فردی دارند.

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، درباره پیروزی دو بر صفر مقابل هند اظهار داشت: با توجه به حساسیت بازی، تیم نمایش خوبی ارائه داد تا جایی كه توانستیم حرفه‌ای بازی كنیم. در آن شرایط نگران بودیم كه گلی دریافت نكنیم؛ بنابراین بدون ریسك بازی كردیم.

پنجعلی درباره دلیل ترس از گل خوردن، عنوان كرد: برای اینكه شرایط به گونه‌ای است كه همه تیم‌ها خطرناك شده‌اند. قطر با این همه تشكیلات بازی اول را باخت. مطمئن باشید اگر در شرایط غیر از این مقابل این تیم‌ها قرار می‌گرفتیم، به مراتب بازی بهتری را انجام می‌دادیم و این قدر با احتیاط بازی نمی‌كردیم. مراقب بودیم در ضدحملات گلی را دریافت نكنیم و بیشتر به فكر نتیجه گرفتن هستیم.

وی اضافه كرد: نمی‌توانیم به فكر بازی زیبا باشیم چون نتیجه برایمان اهمیت بیشتری دارد. البته بازی بدی مقابل هند انجام ندادیم و 70 درصد بازی دست ما بود. موقعیت‌های گل زیادی را دروازه‌بان آنها خنثی كرد.

پنجعلی به خودخواهی آرش برهانی و مهرداد اولادی در خط حمله اشاره كرد و افزود: با این دو بازیكن خیلی صحبت كردیم و از آنها خواسته بودیم دست از تكروی هایشان بردارند؛ اما ظاهرا این صحبت‌ها نتیجه نداده است.

پنجعلی متذكر شد: خودمان از دست آنها ناراحتیم و معتقدیم، روحیه فداكاری در آنها وجود ندارد. سیموئز هم ناراضی است. اگر قرار باشد این دو به فكر خودنمایی خودشان باشند، با بیرون گذاشتن از تركیب، آنها را تنبیه می‌كنیم.

مربی تیم امید اضافه كرد: بقیه بازیكنان خواسته‌هایمان را برآورده می‌كنند؛ اما این دو در خط حمله به فكر خودشان هستند و با جوانی كردن، برنامه‌ها را بهم می‌ ریزند. چنین چیزی برای تیم آفت است. باید یاد بگیرند تفكر تیمی داشته باشند. سرنوشت یك تیم نباید با بچه‌ بازی و افكار دو نفر خراب شود.